Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@21:19:02 GMT

شب مرگبار جاده سلفچگان/ ۶ کشته در تصادف پژو ۲۰۶

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۴۹۶۳

شب مرگبار جاده سلفچگان/ ۶ کشته در تصادف پژو ۲۰۶

حسن نوری معاون عملیات اورژانس در خصوص تصادف یک دستگاه خاور و پژو ۲۰۶ اظهار کرد: این تصادف ساعت ۱۹:۲۵ امروز (چهارشنبه) در محور سلفچگان، ۳ کیلومتر بعد از امامزاده جعفر، دو راهی آشتیان رخ داد که در پی آن ۶ نفر فوت کردند.

معاون عملیات اورژانس کشور ادامه داد: تمام فوتی‌های این تصادف از سرنشینان خودرو ۲۰۶ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: امشب در تصادف شدید پژو ۴۰۵ با کامیونساعت ۲۱:۱۷ در جاده قدیم ساوه - سلفچگان ابتدای روستای غازم آباد پژو ۴۰۵ دچار حریق شد که 5 سرنشین آن جان باختند و یک نفر مصدوم توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان مدرس منتقل شد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در جاده رشت - انزلی یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در ساعت ۲:۳۲ بامداد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودرو اطفای حریق و نجات به محل حادثه واقع در جاده رشت- انزلی جنب دیوار فرودگاه روستای بیج اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: برخورد خودرو با درخت و دیوار منزل مسکونی باعث مصدومیت شدید سه مرد و یک زن حدوداً ۳۰ تا ۳۵ ساله شده بود که تیم عملیات آتش‌نشانی با همکاری عوامل اورژانس نسبت به خارج کردن هر چهار مصدوم اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مصدومان توسط سه خودرو اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی یکی از مصدومان مرد در بیمارستان فوت کرده است.

وی با بیان اینکه بررسی علت حادثه بر عهده کارشناسان مربوطه است، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه در آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 750477

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی