Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@00:07:23 GMT

راهنماي خريد و انتخاب لباس مجلسي زنانه

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۵۴۰۶

خبرگزاري آريا -
انتخاب و خريد لباس مجلسي زنانه براي بسياري از افراد يک چالش بزرگ محسوب مي شود. موارد زيادي وجود دارد که هنگام انتخاب لباس مجلسي بايد مدنظر قرار دهيد.
در ابتدا بايد در مورد تِم مهماني و لباس هايي که مي توانيد در آن مهماني بپوشيد، آگاه باشيد. استايل و تناسب لباس، نکات مهم ديگري هستند که بايد در نظر داشته باشيد، چرا که لباس مناسب شما بايد زيبا و راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند نکات زيادي وجود دارد که بايد به آن ها دقت شود، اما بسته به نوع مراسم شما بايد مواردي را در نظر داشته باشيد. در اين مطلب به مهم ترين نکات خريد يک لباس مجلسي زنانه مي پردازيم.
مهماني هاي غيررسمي و خودماني
لباس مجلسي گزينه اي کاملاً رسمي در کمد لباس هر خانمي است، اما اين گزينه مي تواند کمي هم غيررسمي باشد. براي دورهمي هاي خودماني، يک لباس مجلسي غير رسمي مي تواند انتخاب مناسب تري باشد. براي خريد يک لباس مجلسي زنانه و غير رسمي اين سوال ها را از خودتان بپرسيد:
• جواهرات طلايي بيشتر به اين لباس مجلسي مي آيند يا نقره اي؟
• کدام مدل کيف با اين لباس مجلسي هماهنگ تر است؟
• آيا اين لباس مجلسي به اندازه کافي براي رقصيدن راحت است؟
• آيا بلندي لباس براي مهماني مورد نظر مناسب است؟
براي بسياري از خانم ها اينکه بتوانند دوبار از يک لباس استفاده کنند نکته بسيار مهمي است. به همين دليل، بهتر است بدانيد که بسياري از لباس هاي مجلسي غيررسمي مي توانند در زمستان هم به راحتي با جوراب شلواري، چکمه و ژاکت پوشيده شوند و استايلي شيک جديد به وجود آورند. پس نگران نباشيد، چرا که مي توانيد از لباس هاي مجلسي غيررسمي استفاده هاي روزانه داشته باشيد.

مي توانيد از لباس هاي مجلسي غيررسمي استفاده هاي روزانه داشته باشيد
مراسم و دورهمي هاي نيمه رسمي
اينگونه مهماني ها يکي از انعطاف پذيرترين مهماني ها براي انتخاب نوع پوشش خانم ها محسوب مي شود. لباس مجلسي مناسب براي مهماني هاي نيمه رسمي، مانند دورهمي آغاز سال نو، مي تواند کاملاً راحت و بدون ريزه کاري هاي مرسوم و يا لباسي کاملاً رسمي باشد، مانند لباسي که در يک مراسم ازدواج بر تن مي کنيد. اگر به چنين مراسمي دعوت شديد، يک پيراهن مشکي کوتاه بپوشيد. پيراهن مشکي کوتاه و ساده مي تواند براي تمام مراسم و مهماني ها انتخابي کاملاً زيبا و مناسب باشد.

اگر به مراسم و دورهمي هاي نيمه رسمي دعوت شديد يک پيراهن مشکي کوتاه بپوشيد
مراسم و مهماني هاي کاملاً رسمي
براي يک جشن عروسي رسمي، بهتر است لباسي کاملاً رسمي را براي پوشش خود انتخاب کنيد. در چنين مراسم و مهماني هايي از خانم ها انتظار مي رود پيراهن مجلسي بلند بپوشند.

براي يک جشن عروسي رسمي، بهتر است لباسي کاملاً رسمي را براي پوشش خود انتخاب کنيد
خصوصيت اصلي يک لباس مجلسي رسمي
يک لباس مجلسي رسمي، کاملاً بلند است. اين لباس ها ممکن است در قسمت پشت کمر کمي باز باشند. امروزه براي اينگونه مراسم پيراهن هايي با دامن هايي که در قسمت جلو کوتاه و پشت بلندي دارند هم محبوب شده اند. گاهي اوقات هم پيراهن هايي با دامن ميدي براي اين مهماني ها مناسب و درخور هستند.

يک لباس مجلسي رسمي، کاملاً بلند است
بلندي لباس مجلسي زنانه
اگر بلندي لباس مجلسي شما براي قدتان مناسب نيست، پايين آن را کمي تو بزنيد تا براي قد شما متناسب شود. خانم هايي که قدي بلندتر از حد معمول ساير خانم ها دارند، بايد لباس مجلسي رسمي شان را بلندتر از اندازه معمول پيراهن هاي نرمال سفارش بدهند. دقت کنيد، زماني که لباس مجلسي بلند خود را براي کوتاه کردن نزد خياط مي بريد، حتماً کفشي که مي خواهيد با آن لباس بپوشيد را هم ببريد، تا اندازه گيري بلندي آن دقيق تر شود.
بزرگترين چالش هنگام خريد لباس مجلسي زنانه اين است که چه نوع لباسي براي اندام شما زيباتر است. پيراهن مجلسي مناسب، بسته به شکل اندام فرد، متفاوت است.
اشکال اندام بدن و لباس مجلسي متناسب
اندام گلابي
افراد با اندام گلابي، باسن و ران بزرگي دارند.
لباس مجلسي مناسب اندام گلابي:
• دامن هاي راسته اي که حداقل 5 سانتي متر بالاي زانو قرار بگيرند.
• تاپ هايي که حلقه آستين گشادي دارند.
• افراد با اين اندام بايد از پوشيدن دامن هاي پرچين دوري کنند.

افراد با اندام گلابي بايد از پوشيدن دامن هاي پرچين دوري کنند
اندام سيب
اين افراد بالاتنه اي درشت و کوتاه دارند.
لباس مجلسي مناسب اندام سيب:
• پيراهن هايي که درست از زير سينه گشاد مي شوند.
• پيراهن هايي که کاملاً گشاد هستند.
• پيراهن هايي که روي باسن بسته مي شوند.

افراد با اندام سيبي پيراهن هايي که درست از زير سينه گشاد مي شوند بپوشند
اندام مستطيلي (ورزشکاري)
افراد داراي اين اندام، کمر باريک، بدن کم انحنا و سينه هاي کوچکي دارند.
لباس مجلسي مناسب اندام مستطيلي:
• پيراهن هاي آستين حلقه اي
• پيراهن هايي که يقه قايقي باز يا بدون شانه (Off-shoulder)
• پيراهن هاي راسته يا پرچين

افراد با اندام مستطيلي پيراهن هاي آستين حلقه اي بپوشند
اندام ساعت شني
اين افراد کمر باريکي دارند، اما سينه و باسن آن ها بزرگ است.
لباس مجلسي مناسب اندام ساعت شني:
پيراهن هاي تنگ و چسبان بهترين گزينه براي اين افراد هستند.

پيراهن هاي تنگ و چسبان بهترين گزينه براي افراد با اندام ساعت شني هستند
اندام مثلثي
افراد داراي اندام مثلثي، قفسه سينه فراخ و شانه هاي پهني دارند؛ اما کمر و باسن آن ها باريک است.
لباس مجلسي مناسب اندام مثلثي:
• پيراهن هايي که دامن کلوش و پرچين دارند براي اين افراد بسيار عالي است.
• دامن و شلوار فاق بلند نيز يک گزينه فوق العاده براي افراد با اندام مثلثي خواهد بود.
اين افراد بايد از پوشيدن پيراهن هاي بندي اجتناب کنند.

پيراهن هايي که دامن کلوش و پرچين دارند براي افراد با اندام مثلثي بسيار عالي است
به طور کلي، هنگام خريد لباس مجلسي زنانه هرکسي بايد شناخت کافي نسبت به شکل بدن خود داشته باشد. همچنين قبل از خريد لباس مجلسي، بايد در مورد سايز بالاتنه، پايين تنه و کمر خود آگاهي کافي داشته باشند، چرا که دانستن اين موارد مي تواند در انتخاب پيراهن با سايز و اندازه متناسب بسيار مفيد باشد.
چگونه از يک فروشگاه اينترنتي لباس مجلسي مناسب بخريم؟
خوشبختانه بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي، انواع لباس هاي مجلسي زنانه را به فروش مي رسانند. هنگامي که تصميم مي گيريد از يکي از آنها پيراهن مجلسي بخريد، حتماً متناسب بودن آن پيراهن را در نظر داشته باشيد و به اندازه تمام قسمت هاي لباس دقت کنيد. کساني که خريدار حرفه اي لباس هستند، حتماً به راهنماي انتخاب سايزي که هر برند منتشر کرده، توجه مي کنند.
لباس مجلسي زنانه يکي از ملزومات کمد لباس هر خانمي است ولي نکته قابل توجه، متناسب و به اندازه بودن لباس مجلسي است، چرا که در زيباتر به نظر رسيدن آن ها نقش به سزايي دارد. به نظر شما يک لباس مجلسي مناسب بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟
منبع : blog.bamilo.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳

طلاعیه اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ با اطلاعیه‌ای اعلام شد.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳