Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: امروزه نیازمند الگوهایی هستیم که در کنار فعالیت های ورزشی ، اجتماعی ، فرهنگی و دیگر زمینه ها ، عامل به قرآن و احکام دین باشد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد ، محمدعلی طالبی در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان افزود: هیچ فعالیت فرهنگی بالاتر از پرداختن به قرآن و عمل به آن در زندگی فردی و اجتماعی تاثیرگذار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حضور در چنین مراسم های معنوی و در بین شما جوانان و ورزشکاران قرآنی سرشار از انرژی مثبت، آرامش بخش و بسیار نشاط آفرین است.
این مسئول تاکید کرد: در کنار تلاش و ایفای مسئولیتی که بر عهده ماست توجه به امور فرهنگی و اعتلای فرهنگی کارکنان و جامعه مخاطب از مسئولیت ها و وظایف مدیران دستگاه هاست .
طالبی بیان کرد: در چند سال اخیر در اداره کل ورزش و جوانان یزد شاهد برگزاری این گونه مسابقات هستیم که می تواند در کارکنان و جامعه مخاطب مثل ورزشکاران و جوانان تاثیر گذار باشد.
معاون استانداری یزد ، همراهی مسائل قرآنی را با مسائل ورزشی ، افتخاری برای مجموعه ورزشکاران دانست و ابراز امیدواری کرد به جهت افزایش معنویت در بین ورزشکاران این مسابقات و رویدادهای قرآنی بیشتر در فضای ورزشی جوانان ما اتفاق بیفتد.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مسابقات یادشده در سه بخش جوانان، ورزشکاران و کارکنان و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که نفر برتر مسابقات استانی به رقابت های کشوری اعزام خواهند شد.
مسعود شریعتی با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران و جوانان مومن و علاقه مند با گرایش های عمیق دینی و مذهبی در محافل قرآنی موجب غرور و افتخار ملی برای تمام مردم است افزود: مسابقات با هدف آشنایی جوانان با فرهنگ قرآنی، گسترش معارف دینی ، ارتقا سطح آگاهی، ایجاد انگیزه و تقویت بنیه علمی و معنوی ورزشکاران و کارکنان اداره ورزش و جوانان برگزار شده است.
وی افزود: مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان در سال 1396 سومین دوره است که هر سال استقبال از این مسابقات بیش از پیش بوده و همچنین سطح کیفی آن نیز رشد خوبی دارد.
در این مراسم از نفرهای برگزیده ، داوران و عوامل برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جوانان ، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اهدا لوح سپاس و تندیس تجلیل شد .
این استان بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
65 هزار نفر ورزشکار در 47 هیات ورزشی استان از بیمه استفاده می کنند.
7536*2047*دیافت کننده*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند