Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برگزاری نماز جماعت در تقویت روحیه مذهبی دانش‌آموزان اثرگذار است که در همین راستا همزمان در ۲۰۰۰ مدرسه استان نخستین نماز جماعت اول مهر ماه اقامه می‌شود.

سعید پای‌نبرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا اشاره به اجرای طرح پروژه مهر اظهار داشت: پروژه مهر همه‌ ساله با هدف آماده‌سازی فضاهای آموزشی، بازسازی و ساماندهی نیروی انسانی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ساماندهی مدیران و معلمان بازنشسته از جمله برنامه‌های پروژه مهر بوده که در دستور کار قرار دارد.

معاون آموزش متوسط آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مانور بازگشایی مدارس در استان قزوین برگزار و برنامه سالانه و هفتگی تدوین می‌شود تا از ابتدای سال براساس این برنامه عمل شود.

پای‌نبرد ادامه داد: با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس و ماه محرم و همچنین هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه در نظر گرفته می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به «احلی من العسل» اشاره کرد.

وی افزود: برنامه «احلی من العسل» با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه استان 5 ماه محرم برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و‌ پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت در تقویت روحیه مذهبی دانش‌آموزان اثرگذار بوده که در همین راستا به همزمان در 2000 مدرسه استان نخستین نماز جماعت اول مهر ماه اقامه می‌شود.

پای‌نبرد تصریح کرد: در اجرای طرح پروژه مهر از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌ها و دانش‌آموزان باید به بهترین نحو استفاده شود تا شاهد گسترش حس تعاون و مشارکت در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نماز جمعه در دهستان فرومد به امامت حجت الاسلام عزیزی امام جمعه میامی و با حضور حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان اقامه شد.

جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این رویداد معنوی به میزبانی مسجد جامع روستای فرومد حضور داشتند.

اقامه نماز جمعه یکی از مطالبات مردم دهستان فرومد است.

کد خبر 6095715

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ