Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته برنامه خندوانه میزبان دو گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی‌زاده (خوشحال و شاد خندان) و مهیار طهماسبی و امید نعمتی (پالت) بود.

در آغاز ، رامبد جوان درباره قوانین مسابقه رده بندی ادابازی توضیح داد.

برای شروع مسابقه، دو گروه به مدت سه دقیقه زمان داشتند، برای هم کری بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کری‌خوانی سه دقیقه طول کشید. بیشتر تماشاگران حاضر در استودیو به گروه «خوشحال و شاد خندان» رای دادند و آنها اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله اول مسابقه رده بندی ادابازی، گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده (خوشحال و شاد خندان) 12امتیاز و مهیار طهماسبی و امید نعمتی (پالت) 25 امتیاز کسب کردند.

در این مرحله گروه کربلایی زاده و رفیعی تمرکز خود را از دست داده بودند و بسیار ضعیف عمل کردند؛ اما گروه پالت با هیجان خاصی برنامه‌های خود را اجرا می‌کردند و توانستند بیشترین امتیاز را کسب کنند.

در ادامه، گروه‌ها باید کلمات را از طریق پانتومیم خوابیده حدس می‌زدند. تا پایان این مرحله گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی‌زاده (خوشحال و شاد خندان) 20 امتیاز، مهیار طهماسبی و امید نعمتی ( پالت) 38 امتیاز کسب کردند و اختلاف امتیاز بسیاری را در این مرحله شاهد بودیم.

در مرحله پایانی مسابقه رده بندی ادابازی، نفرات هر گروه باید کلماتی را حدس می‌زدند و در گوی می‌گذاشتند.

رفیعی و کربلایی زاده با اینکه تلاش بسیاری در این مرحله از خود نشان دادند، اما نتوانستند امتیاز زیادی کسب کنند.

در نهایت گروه امیر کربلایی زاده و حسین رفیعی با 30 امتیاز و مهیار طهماسبی و امید نعمتی با 43 امتیاز به کار خود در این مسابقه پایان دادند. گروه پالت با 43 امتیاز رتبه سوم مسابقه ادابازی را به دست آورد.

گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/

گروه پالت رتبه سوم مسابقه ادابازی را به دست آورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟