Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@20:38:11 GMT

رد شایعه ممنوع التصویری پیمان یوسفی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۷۴۱۵

رد شایعه ممنوع التصویری پیمان یوسفی

مجری و گزارشگر برنامه‌های فوتبالی و ورزشی تلویزیون شایعه ممنوع التصویری خود را رد کرد. به گزارش جهان نيوز، پیمان یوسفی در آخرین بازی تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی برابر سوریه وظیفه مجری‌گری برنامه فوتبال برتر شبکه سه را برعهده داشت که در لحظه به نمایش درآمدن ورزشگاه آزادی ابراز امیدواری کرد بانوان ایرانی هم بتوانند در استادیوم‌های کشور حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از این اظهار نظر یوسفی شایعات زیادی درباره این مجری و گزارشگر فوتبال عنوان شد که امروز هم یکی از روزنامه‌های ورزشی عنوان کرد او به دلیل صحبت‌هایی که قبل از بازی ایران و سوریه داشته ممنوع التصویر شده است.
اما یوسفی امروز کلیپی برای برنامه فرمول یک شبکه یک سیما ارسال کرد که به نمایش درآمدن آن مشخص کرد موضوع ممنوع التصویری این گزارشگر صحت ندارد و علی ضیا، مجری این برنامه نیز چنین موضوعی را به تایید رساند.

منبع:ورزش3

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی