Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: در پایان رقابت های لیگ دسته دوم والیبال باشگاه های کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، تیم مشهد عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد منصوری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: در دیدار فینال این رقابت ها، تیم مشهد با حساب 3 بر 2 از سد کرمانشاه گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم کرمانشاه ست های اول و دوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 21 به سود خود پایان داد.

منصوری گفت: تیم مشهد نیز در ست سوم با حساب 25 بر 16، در سوم چهارم با حساب 25 بر 21 و در ست پنجم نیز با حساب 24 بر 22 پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه ادامه داد: در دیدار رده بندی نیز گیلان با حساب 3 بر یک مقابل کرمان صاحب برتری شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقه تیم گیلان در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 16، 25 بر 20 و 25 بر 21 پیروز شد و کرمان هم ست سوم را با نتیجه 25 بر 22 به سود خود پایان داد.

منصوری خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها تیم های خراسان رضوی و کرمانشاه به لیگ دسته اول صعود و یزد و کردستان نیز به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه ادامه داد: در رقابت های لیگ دسته دوم والیبال جوانان کشور 10 تیم حضور داشتند که در گروه اول تیم های خراسان رضوی، گیلان، بوشهر، مرکزی و قم و در گروه دوم تیم های کرمانشاه، خوزستان، کرمان، یزد و کردستان با یکدیگر رقابت کردند.

وی همچنین از مهدی نصوری، امیر حسین عبدی، عرفان کیهان زاده، امیر حسین شریفی، محمد حسین دوبرادران، ادیب نیکونژاد، امیر حسین خدایی، علی انتظاری، علیرضا بابایی، هادی رنجبر، فرهان فیضی و محمد عزیزی به عنوان نفرات تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته دوم یاد کرد.

منصوری گفت: هدایت تیم والیبال جوانان کرمانشاه بر عهده فرهمند سال افزون به عنوان سرمربی و سجاد مولوی به عنوان مربی قرار داشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پایان یک رقابت

در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند.در یکی دو دهه گذشته در رشته های مختلف رقابت جذابی بین قهرمانان در بعضی از رشته ها شکل گرفته است.یکی از آنها رقابت مسی و رونالدو رقبای تمام نشدنی بود که مانند تمامی قهرمان ها و اسطوره‌ها به پایان کار خود رسیدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین