Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صداوسیما با معرفی و تجلیل از برگزیدگان و رتبه های بر‌تردر سنندج به کارخود پایان داد.

در این جشنواره که با حضور مدیران و برنامه‌سازان مراکز استان‌های سازمان صداوسیما برگزار شد برنامه‌سازان مرکز زنجان با کسب 13 عنوان و رتبه برتر و شایسته تقدیر توانستند حضور موفقی در این جشنواره داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جشنواره بیش از 40 عنوان برنامه از تولیدات مرکز زنجان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف تولیدی و پژوهشی به مرحله داوری و نهایی راه یافته بود .

در حوزه خبر جشنواره، معاونت خبر مرکز زنجان به موفقیت خوبی دست یافت و توانست رتبه دوم را در بین مراکز استان‌ها کسب کند .

خبر مرکز زنجان علاوه بر این نیز در 4 بخش توانست حائز رتبه شود .

در این راستا آذین خلجی گوینده خبر صدا و سیمای مرکز زنجان، در بخش اصلی این جشنواره حائز رتبه‌ برتر شد.

در حوزه تولیدات ویژه ماه محرم، زهرا شیر محمدی در رتبه سوم قرار گرفت.

همچنین ماهرخ صمدی نیز در بخش مستند ای خبری با اثری تحت عنوان لوازم‌التحریر ایرانی در جایگاه سوم ایستاد.

مهدی کریمی دیگر گزارشگر مرکز نیز در حوزه دفاع مقدس با عاشقانه‌های مینو دوم شد.

معاونت سیمای مرکز نیز حضور خوبی در این جشنواره داشت . مهمترین عنوان سیمای مرکز، کسب رتبه برتر تهیه کنندگی در بخش برنامه‌های ویژه محرم توسط حسن دهقان به دلیل پوشش شایسته دسته عزاداری حسینیه اعظم بود.

علی رجبی دیگر همکار موفق مرکز بود که موفق شد رتبه برتر تصویربرداری را به خاطر تصویربرداری سریال تلویزیونی یاشا از آن خود کند.

دیگر عناوین و رتبه‌های سیما که در این جشنواره کسب شد عبارت بودند از: عنوان شایسته تقدیر برای حاتم معصومی در بخش تهیه کنندگی برای سریال یاشا، عنوان شایسته تقدیر در بخش موسیقی متن توسط التفات داودی و حسن دهقان برای سریال یاشا، رتبه‌های دوم و سوم بازیگری مرد توسط آقایان هاشم چاوشی و صفرعلی کریمی برای سریال یاشا و عنوان شایسته تقدیر برای برنامه بیزیم اللر(برنامه روستا) به تهیه کنندگی بهمن رحمانی .

معاونت برنامه‌ریزی مرکز زنجان نیز از این جشنواره بی‌نصیب نمانده و توانست در بخش تولیدات ویژه برای فضای مجازی، حایز رتبه برتر بین مراکز استان‌ها شده و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را به خود اختصاص دهد .

واحد پژوهش مرکز هم در حوزه پژوهش کاربردی با پژوهشی تحت عنوان قلم تراش و مرکب‌سازی زنجان توسط مهدی خدایی موفق شد رتبه برتر جشنواره بیستم را کسب کند .

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲