Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@06:10:45 GMT

سمینار آموزشی خودمراقبتی و سلامت زنان و دختران

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۸۰۶۶

سمینار آموزشی خودمراقبتی و سلامت زنان و دختران

سمینار آموزشی خودمراقبتی و سلامت زنان و دختران با حضور بانوان صنعت آب و برق گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت،باتوجه به اهمیت خودمراقبتی در زندگی‌فردی و اجتماعی به خصوص‌نقش سلامت زنان در تأمین سلامت خانواده ، با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده صنعت آب و برق گیلان، سمینار آموزشی خود مراقبتی و سلامت زنان و دختران رمز سلامت خانواده به میزبانی شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سمینار آموزشی پاکدامن از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تشریح واژه خودمراقبتی اظهار داشت: مشارکت در سلامت فردی کمک می کند میزان مراجعات به پزشک معقول باشد و در خودمراقبتی باید آموخت و آگاهانه و هدفمند عمل کرد.

وی آموزش و خودمراقبتی در نظام سلامت را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: بانوان بعنوان مادر باید به سلامت جسمی ، روحی ، روانی و معنوی خود برای رسیدن به آرامش توجه ویژه داشته باشند.

پاکدامن همچنین با طرح مسائلی پیرامون حوزه فرزند پروری تصریح کرد: والدین باید با اصول فرزندپروری آشنا باشند و برای ارزیابی رفتار کودکان باید عوامل ایجاد رفتار را بررسی نمود و به پیش درآمد و پیامد آن توجه داشت و از بروز آن جلوگیری کرد.

گفتنی است پاکدامن پاسخگوی سئوالات حاضرین درخصوص مسائل مطروحه نیز بود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»