Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست امور جنایی تهران توضیحاتی را درباره پرونده قتل پسر 11 ساله‌ای که توسط جوانی در رباط کریم به قتل رسیده بود ارایه داد.
محمد شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: متهم بیش از ٥٠ ضربه چاقو به پسر 11ساله زده است که فقط ٢٥ ضربه آن به سر و صورت از جمله داخل چشم‌های وی بوده است.
وی افزود: علت فوت حسب اعلام پزشکی قانون ضربات متعدد چاقو است و تحقیقات در خصوص انگیزه متهم از ارتکاب قتل در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: متهم اصلی حسب اعتراف در کودکی در پارک رازی مورد تعرض قرار گرفته و فعلا عنوان می‌کند که یک عقده‌ای در وی ایجاد شده بوده و به بهانه دیدن کبوتر پسربچه را به خانه کشانده است.
سرپرست امور جنایی تهران با بیان این‌که «برادر متهم هم به دلیل کمک به حمل جسد و بردنش به قم دستگیر شده است» گفت: متهم با پراید برادرش و به کمک او جسد را داخل یک چمدان گذاشته و به جاده قم برده بود.
شهریاری شب گذشته نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پرونده قتل یک پسر 11 ساله در چهار روز گذشته گفته بود که حدود سه الی چهار روز گذشته پسر 11 ساله ای در یک پارک در خیابان رباط کریم گم شده بود و همان روز ما به متهم که -جوان 24 ساله و مجرد است- مظنون شدیم و وی بازداشت شد. نهایتا متهم امروز به قتل این پسر بچه اعتراف کرد و در اعترافاتش گفت که با همکاری برادرش جسد را به کیلومتر 60 قم - تهران برده است.
وی گفته بود که جسد در حال انتقال به تهران است و تا الان با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده که جسد دارای فساد نعشی شده و در حال انتقال به پزشکی قانونی تهران است و فعلا علت و انگیزه قتل مشخص نیست و باید بررسی شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد