Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:05:44 GMT

اعزام مبلغان علوم دینی به بقاع متبرکه فارس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۹۹۵۳

اعزام مبلغان علوم دینی به بقاع متبرکه فارس

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازشیراز؛ حجت‌الاسلام حسین بهادری مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت : ۲۰۰ مبلغ علوم دینی در طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه به نقاط مختلف استان فارس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر مبلغ غیربومی در راستای اجرای برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی به شهرستان‌ها اعزام و ۵۰ مبلغ بومی در بقاع متبرکه شهر شیراز به اجرای فعالیت‌های مذهبی و سوگواره بصیرت عاشورایی می‌پردازند، افزود: بیش از ۳۰۰ مبلغ غیربومی در ۳ کار ویژه آرامش بهاری، نشاط معنوی و ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: ۳۴۰ نفر مبلغ اعزامی از استان قم به شهرستان‌های استان، ۳۵۰ بقعه متبرکه سراسر استان میزبان مبلغان بومی و ۱۲۰ نفر مبلغ غیر بومی در بقاع متبرکه فارس و یکصد مبلغ غیر بومی در بقاع متبرکه شیراز به سوالات زائران پاسخ می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه در ماه مضان ۱۸۰ نفر مبلغ غیربومی به بقاع متبرکه استان اعزام شدند، تصریح کرد: در ایام ماه پربرکت رمضان ۱۵۰ نفر مبلغ بومی با حضور در بقاع متبرکه شهر شیراز در خیمه‌های معرفت دینی پاسخگوی زائران و مجاورین بوده اند.

بهادری ادامه داد: طرح نشاط معنوی در تمام بقاع متبرکه و آستان مقدس امام زادگان سراسر استان فارس از تیر ماه امسال تا نیمه اول شهریور ماه با حضور کودکان و نوجوانان شرکت کننده برگزار شد.

وی اضافه کرد: در ۶ ماه نخست امسال بیشترین تعداد مبلغان غیر بومی از قم به شهرستان‌های ممسنی، فیروزآباد، لار، جهرم، مهر، داراب، ارسنجان، مرودشت، لامرد، بوانات و فسا اعزام شده اند.


انتهای پیام/ت

اعزام مبلغان دینی به بقاع متبرکه فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن قوامی نژاد گفت: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط، اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد. وی افزود: نخستین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.
مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران مربوط به استان بودند بیان کرد: نخستین گروه عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.
مدیر حج و زیارت فارس هم گفت: حج تمتع امسال ۲۴ کاروان با ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از استان فارس و یک کاروان ۱۲۰ نفره از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه دستغیب عازم سرزمین وحی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر