Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر بچه 11 ساله در شهرستان رباط کریم با 50 ضربه چاقو توسط قاتل جوان به قتل رسید.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلامسرپرست دادسرای امور جنایی تهران، متهم بیش از 50 ضربه چاقو به پسر 11 ساله وارد کرده است که فقط 25 ضربه آن به سر و صورت مقتول بوده است.

متهم اصلی حسب اعتراف در کودکی در پارک رازی مورد تعرض قرار گرفته و از این نظر با مشکلات روحی و روانی روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات حادثه حاکی از آن که قاتل، پسر بچه را به بهانه دیدن کبوتر به خانه کشانده و پس از آن وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

این گزارش حاکی است متهم پس از ارتکاب قتل با پراید برادرش و به کمک او جسد کودک 11 ساله را داخل یک چمدان گذاشته و به جاده قم برده و در آنجا جسد را رها کرده است.

ظرف روزهای گذشته خبر مفقود شدن پسر 11 ساله‌ای در پارکی در خیابان رباط کریم به پلیس اعلام شد. در تحقیقات به عمل آمده، پلیس به یک جوان 24 ساله مشکوک شده و وی را دستگیر کرد که نهایتا وی به قتل پسر 11 ساله اعتراف کرد.

تحقیقات پلیس پیرامون این جایت هولناک ادامه دارد. جسد پسربچه 11 ساله از قم به پزشکی قانونی تهران منتقل شده است تا تحقیقات تکمیلی در این زمینه انجام شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا

علیرضا فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به شاخص ۱۸۵ هوای رباط کریم در سامانه پایش اظهار کرد: هوای رباط‌کریم تقریباً در وضعیت سالم است اما دستگاه پایش آلایندگی هوای این شهرستان به خاطر ایراد موجود اوزون را بالاتر از حد نشان می‌دهد.

وی از اقدام برای تنظیم دستگاه پایش آلایندگی هوا رباط کریم طی یکی دو روز آینده خبر داد و گفت: اینکه فقط اوزون بالا باشد، غیر طبیعی است، معمولاً آلودگی اوزون آلودگی ثانویه است و باید با شاخص‌های دیگری از جمله نور خورشید ترکیب شود و بالا بودن این شاخص آن هم در شب، تأیید خرابی دستگاه است.

کد خبر 6098822

دیگر خبرها

  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم