Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد همتی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: این خدمات در امتداد فعالیت‌های مشاوره‌ای مراکز مشاوره و صیانت از خانواده در چهار نقطه شهر شیراز و همچنین خدمات مشاوره در فرهنگسراها و خانه‌های محلات ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف توسط مشاوران متخصص و مجرب به مردم ساکن در نقاط کمتر برخوردار شیراز ارائه می‌شود، بیان کرد: برای ارائه این خدمت تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است.

همتی ادامه داد: در حواشی شهر مناطق آسیب خیزی وجود دارد که ممکن است دسترسی اهالی این مناطق و ساکنان آن به خدمات مشاوره‌ای، آسان نباشد به منظور دسترسی آسان این اهالی یک سرویس خدمات مشاوره‌ای سیار رایگان در نظر گرفته شده که یک روز در هفته خدمات مشاوره‌ای را ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز ویژه به خدمات مشاوره در محلات کمتر برخوردار، این آمادگی وجود دارد که در صورت مهیا شدن امکانات سخت‌افزاری مانند اتوبوس سلامت با ساختار ویژه به شکل تخصصی در زمان بیشتر و در بازه زمانی بیشتری این خدمات در شیراز ارائه شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: اگر در روند ارائه مشاوره به هر یک از مراجعان نیاز به زمان بیشتر و جلسات بیشتر مشاوره وجود داشته باشد برای ارائه راهکارها و مشاوره بهتر برای حل مشکلات، افراد به مراکز مشاوره سازمان ارجاع می شوند تا با مشاوره بیشتر نتایج بهتری حاصل شود.
انتهای پیام/ر

خدمات رایگان مشاوره ای سیار در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم