Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگارفوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تيم فوتبال استقلال در حالى فردا به مصاف تيم فوتبال پارس جنوبى در رقابت هاى ليگ برتر مى رود كه در اين ميان ٥ بازيكن از همراهى آبى پوشان بازماندند.

ابراهيمى ،منتظرى ،شجاعيان ،شهباززاده و مجيد حسينى به دليل مصدوميت نمى توانند استقلالى ها در ديدار مقابل پارس جنوبى جم همراهى كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در اين ميان زكى پور مدافع تيم فوتبال استقلال پس از گذراندن دوران مصدوميت از آمادگى خوبى برخوردار است و طبق صلاح ديد منصوريان مى تواند در تركيب آبى ها مقابل پارس جنوبى جم به ميدان برود.

ديدار ٢ تيم فوتبال استقلال و پارس جنوبى جم فردا ساعت ٢٠برگزار مى شود.

** بیشتر بخوانیم

داور دیدار پارس جنوبی و استقلال تغییر نمی کند

تركيب احتمالى استقلال مقابل پارس جنوبى جم

ممنوع المصاحبه شدن عضو هيئت مديره استقلال !

انتهای پیام/

مصدومان استقلال در دیدار مقابل پارس جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!

 هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد، مدافع استقلال در دیدار دوشنبه شب دو تیم باید سه بار از زمین اخراج می‌شد.

به گزارش تسنیم، کمال کامیابی‌نیا بعد از شکست 2 بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم همه بازی زیبایی را دیدند. به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. فکر می‌کنم ما لحظه‌ها را از دست دادیم و متأسفانه شکست خوردیم.

وی در مورد صحنه درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی بعد از پایان مسابقه، عنوان کرد: فیلم این صحنه منتشر شده است. واقعاً حرکت زشتی بود. فکر می‌کنم بازیکنان استقلال، مدیران و کادر فنی این تیم هم این موضوع را تأیید نمی‌کنند. فکر می‌کنم حامدی‌فر 20 تا 22 سال سن داشته باشد. او با این کار به آینده خودش و تیم استقلال ضربه می‌زند. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید به قضیه ورود کند و نگذارد چنین صحنه‌هایی به وجود بیاید که بازیکنی به خودش اجازه بدهد، چنین کارهایی بکند. کمیته انضباطی باید یک حکمی بدهد که بازیکنی دیگر این کارها را نکند، چون باعث به وجود آمدن تنش و تزریق آن به سکوها می‌شود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به عملکرد داور بازی استقلال - ذوب‌آهن گفت: درست است که به بازیکنان می‌گویند درباره داوری صحبت نکنند، ولی تیم‌ها زحمت می‌کشند. شما صحنه‌های مربوط به روزبه چشمی را نگاه کنید، در این بازی حداقل سه مرتبه باید اخراج می‌شد! همین آقای ناظمی در بازی مقابل هوادار و در گوشه زمین روی صحنه خطا به من کارت زرد نشان داد. فکر می‌کنم چون هفته‌های آخر است همه (داوران و بازیکنان) باید تمرکز کنند.

وی بدون ذکر نام به صحبت‌های عبدالله ویسی پس از تساوی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اشاره و تصریح کرد: فکر می‌کنم پاک‌ترین مربی ایران را ما داریم. یک تیم مقابل یک تیم دیگر بازنده می‌شود و نمی‌تواند در بازی خود برنده شود، به تیم ما حرف می‌زنند. نگاه کنید باشگاه ذوب‌آهن چقدر حرفه‌ای برخورد می‌کند. ما بیانیه یا کار غیراخلاقی هم انجام ندادیم. بالاخره یک جایی باید یاد بگیرند. اگر قرار باشد یک تیمی مقابل تیم دیگر در بازی خودش برنده نشود به بازیکنان و تیم ما حرف اضافه بزنند، ناظران بازی باید ورود کنند. مردم باید از فوتبال لذت ببرند نه اینکه هر کسی به خود اجازه بدهد هر حرفی بزند. این موضوعات به فوتبال ما ضربه می‌زند.

کامیابی‌نیا در پاسخ به خبرنگاری که اعلام کرد آیا منظورش بازی‌های هفته گذشته است، تأکید کرد: صد درصد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند