Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@00:16:00 GMT

۳۷ کشته و ۸۰ زخمی در حادثه تروریستی عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۲۶۸۷

منابع امنیتی عراق از انفجار یک خودروی بمب‎گذاری و حمله مسلحانه به غرب استان «ذی‎قار» واقع در جنوب عراق و کشته شدن ۳۷ نفر و شهادت چند ایرانی خبر داد.

خبرگزاری فارس: وزارت کشور عراق اعلام کرد که عناصر تروریستی ظهر روز پنجشنبه به مرکز ایست و بازرسی و رستوان فدک در منطقه «الناصریه» واقع در غرب استان ذی‌قار حمله مسلحانه کرده و همزمان خودرویی بمب‌گذاری شده را منفجر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع خبری عراق گزارش داد که عناصر تروریستی ظهر امروز بلافاصله پس از حمله مسلحانه به رستوران فدک، یک خودروی بمب‌گذاری شده را در مرکز ایست و بازرسی فدک در منطقه الناصریه منفجر کردند.

شبکه خبری السومریه نیوز به نقل از یک منبع امنیتی عراق گزارش داد که عناصر مسلح با لباس‌های نظامی وارد رستوران «فدک» در غرب استان ذی‌قار واقع در جنوب عراق شدند و سپس به تیراندازی کورکورانه به سمت کسانی که در داخل رستوران بودند، اقدام کردند.

منبع امنیتی افزود: عناصر مسلح پس از این حادثه، به مرکز ایست و بازرسی فدک حد فاصل بین ذی قار و المثنی حمله و یک خودرو را در آن منفجر کردند.

شبکه المیادین گزارش داد که در این دو حادثه تروریستی، ۳۷ نفر کشته و ۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند. «جاسم الخالدی» رئیس مرکز بهداشت استان ذی‎قار گفته که به دلیل وخیم بودن اوضاع جسمانی برخی از زخمی‎ها احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند