Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگوبا خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش مقطعی باران در برخی از محورهای مازندران هستیم که با توجه به لغزنده بودن لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تردد کنند.

وی با اشاره به تردد پرحجم و روان خودروها در محور کندوان، اضافه کرد: همچنین آمد و شد خودروها در محور هراز به‌صورت پرحجم و روان و در محدودهگزنکبه آب‌اسکبه‌صورت نیمه‌سنگین و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در محور سوادکوه به‌صورت عادی و روان است.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه 23، جمعه 24 و شنبه 25 شهریورماه امسال از محور هراز ممنوع است.

قدمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 24 شهریور ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از آب‌اسکبه رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

وی یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 24 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 25 شهریور ماه امسال از کرج به سمتمرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ازمرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی تصریح کرد:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه 25 شهریور ماه امسال از کرج به سمتمرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز شنبه 25 شهریور ماه ازمرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد تمامی تریلرها به‌‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 24 شهریورماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهایپیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال