Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان که در بخش معلولان در چین در حال برگزاری است، تیم کامپوند زنان و مردان راهی فینال شدند و تیم ریکرو زنان به مرحله رده بندی راه یافت.

به گزارش ایسنا، در دومین روز از رقابت‌های تیروکمان معلولان که در چین در حال برگزاری است، تیم کامپوند زنان متشکل از سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری با شکست تیم ایتالیا در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد و برای کسب مدال طلا به مصاف نمایندگان چین می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم کامپوند مردان نیز با ترکیب هادی نوری، علی سینامنشازاده و رمضان بیابانی با شکست تیم آمریکا در نیمه نهایی به فینال راه پیدا کرد و برای کسب مدال طلا با کمانداران ایتالیا دیدار خواهند کرد. در ریکرو زنان نیز زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی در مرحله نیمه نهایی مغلوب تیم چین شدند و برای کسب برنز به مصاف تیم ایتالیا خواهند رفت. تیم ریکرو مردان نیز با ترکیب غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور و علی اصغر زارعی نژاد در مرحله یک چهارم نهایی از تیم روسیه شکست خورد و به جمع چهار تیم برتر راه پیدا نکرد.

فردا (جمعه) رقابت‌های حذفی در بخش انفرادی آغاز خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران