Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:10:04 GMT

حادثه تروريستي همزمان در استان «ذي‎قار» عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۲۸۸۲

خبرگزاري آريا - عناصر مسلح پس از اين حادثه، به مرکز ايست و بازرسي فدک حد فاصل بين ذي قار و المثني حمله و يک خودرو را در آن منفجر کردند.
به گزارش سرويس بين‌الملل جام نيـوز به نقل از العالم، منابع امنيتي عراق از انفجار يک خودروي بمب‎گذاري و حمله مسلحانه به غرب استان «ذي‎قار» واقع در جنوب عراق و کشته شدن 37 نفر از جمله چند ايراني خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت کشور عراق اعلام کرد که عناصر تروريستي ظهر روز پنجشنبه به مرکز ايست و بازرسي و رستوان فدک در منطقه «الناصريه» واقع در غرب استان ذي‌قار حمله مسلحانه کرده و همزمان خودرويي بمب‌گذاري شده را منفجر کردند.
منابع خبري عراق گزارش داد که عناصر تروريستي ظهر امروز بلافاصله پس از حمله مسلحانه به رستوران فدک، يک خودروي بمب‌گذاري شده را در مرکز ايست و بازرسي فدک در منطقه الناصريه منفجر کردند.
شبکه خبري السومريه نيوز به نقل از يک منبع امنيتي عراق گزارش داد که عناصر مسلح با لباس‌هاي نظامي وارد رستوران «فدک» در غرب استان ذي‌قار واقع در جنوب عراق شدند و سپس به تيراندازي کورکورانه به سمت کساني که در داخل رستوران بودند، اقدام کردند.
منبع امنيتي افزود: عناصر مسلح پس از اين حادثه، به مرکز ايست و بازرسي فدک حد فاصل بين ذي قار و المثني حمله و يک خودرو را در آن منفجر کردند.
شبکه الميادين گزارش داد که در اين دو حادثه تروريستي، 37 نفر کشته و 80 نفر ديگر نيز زخمي شدند. «جاسم الخالدي» رئيس مرکز بهداشت استان ذي‎قار گفته که به دليل وخيم بودن اوضاع جسماني برخي از زخمي‎ها احتمال افزايش تعداد تلفات وجود دارد.
512

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که برای اولین بار از خاک عراق یک هدف حیاتی در تل آویو را مورد قرار داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (جمعه) از حمله موشکی به تل آویو و بئر السبع خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که برای اولین بار از خاک عراق تل آویو را هدف قرار داده است.

طبق اطلاعیه مقاومت اسلامی عراق، در این حمله از موشک‌های کروز «الارقب» استفاده شده و مرکز اطلاعاتی «گیلوت» در تل‌آویو که متعلق به موساد است هدف قرار گرفته است.

در بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی نیز مقر اطلاعاتی «آبراهام» مورد هدف مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • روایت وحید شمسایی از اعزام تیم فوتسال همزمان با حمله به اسرائیل
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند