Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، حسین نورانی دبیر شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار تلاش می شود در قالب نشست نقد و بررسی کتاب جامعه و تغییرات آب و هوا از دوستداران طبیعت و محیط زیست تجلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نشست تخصصی با عنوان دوباره مادر به همت واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و مطالعات برگزار می‌شود، افزود: صادق صالحی و زهرا پازوکی نژاد نویسندگان کتاب «جامعه و تغییرات آب و هوا» نیز برای حضور در این نشست دعوت شدند.

نورانی به اکران فیلم «مادرکشی» در این نشست اشاره کرد و گفت: نشست دوباره مادر ٢٠ مهر ساعت ١٦-١٨ در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در میدان امام خمینی (ره) ساری میزبان تمامی فعالان و اشخاص حقیقی و حقوقی در عرصه حفظ محیط زیست است.

وی گفت: شاعران، فیلمسازان، موزیسین‌هایی که در راستای حفظ طبیعت و محیط زیست آثاری فاخر دارند و آقای ایران نژاد که در گلوگاه درختان انجیر غرس کرده، مادر درنا‌ها و دکتر بسکی در این نشست تجلیل می‌شوند.


انتهای پیام/ع


نشست تخصصی دوباره مادر در ساری برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم

آقای خبیر دوستدار محیط زیست، ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می‌کند و به محیط زیست شان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد، آن‌ها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.

این دوستدار محیط زیست بیان کرد: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.

آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آن‌ها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی