Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا-مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: 10 جایگاه سوخت سی ان جی این استان از ایمنی لازم برخوردار نیستند و در صورت بی توجهی مالکان و تداوم این روند از هفته آینده پلمب آنها آغاز می شود.

محمد رحیم بهره مند پنج شنبه شب درگفت و گو با ایرنا افزود: داشتن ایمنی و استاندارهای لازم در جایگاه های سی ان جی از موارد مهم برای اداره کل استاندارد تلقی شده که در صورت رعایت نشدن این مهم ناگزیر به پلمب آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: در استان بوشهر 34 جایگاه سی.ان.جی وجود دارد که از این شمار سه جایگاه آن غیرفعال است و از 31 جایگاه فعال نیز 10 جایگاه آن فاقد ایمنی مورد نیاز هستند.
بهره مند افزود: برای هر جایگاه سوخت سی.ان.جی به لحاظ ایمنی شاخص هایی در نظر گرفته شده است که 16 مورد از این شاخص ها از حداقل ها برای فعالیت یک جایگاه سوخت محسوب می شوند.
وی در ارتباط با اقدام های صورت گرفته برای استانداردسازی جایگاه های سی.ان .جی در استان بوشهر اظهارداشت: با وجود برگزاری نشست هاب مکرر و ارائه آموزش های لازم 10 جایگاه سی.ان.جی اقدامی برای ایمنی این جایگاه‌ها انجام ندادند.
بهره مند اظهارداشت: باتوجه به اینکه جایگاه های غیرایمن جان شهروندان را به مخاطره می اندازد در راستای رسالت خود آنها را شناسایی و پس از اینکه تذکرهای لازم به مالکان آنها داد شد در صورت اقدام نکردن به موقع نسبت به پلمب آنها اقدام می شود.
وی با اشاره به واقع شدن استان بوشهر در منطقه مرطوب اظهارداشت: پوسیدگی و زنگ زدگی از موضوعات مهم در غیرایمن شدن جایگاه های سوخت است و با این شرایط برخی از مخازن و اتصالات دچار پوسیدگی و نشتی می شوند.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجویان و اساتید در این تجمع ها، یکصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و همچنین رفتار خشونت آمیز ماموران امنیتی آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاه آمریکا را محکوم کردند.

در خیزش اخیر دانشجویان آمریکا و اروپا، نکته مهم این است که دانشجویان و اساتید معترض از یک طیف و نژاد نیستند، حتی از یک دین و مذهب هم نیستند، مسلمان، مسیحی و حتی یهودی در برابر جنایات اسرائیل به میدان آمدند و در مقابل نظام حاکم آمریکا بر خلاف ادعای آزادی بیان و ادعای حمایت از حقوق بشر، اقدامات تنبیهی و تهدیدات جدی نسبت به دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان انجام داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود