Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:10:19 GMT

مالباختگان گلیم و گبه به دادگستری کرمانشاه مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۴۲۰۰

مالباختگان گلیم و گبه به دادگستری کرمانشاه مراجعه کنند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: مالباختگان گلیم و گبه از تاریخ ۲۷ شهریور ماه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده به دادگستری کرمانشاه مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاریتسنیم از کرمانشاه، نعمت صادقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مکتب گلیم و گبه کرمانشاه اظهار داشت: مالباختگانگلیم و گبه از تاریخ 27 شهریور ماه بر اساس برنامه زمانبندی شده به دادگستری کرمانشاه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه عنوان کرد: انتظارداریم که شکایت قضیه گلیم و گبه مطابق جدول زمانبندی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد شخصاً با در دست داشتن اصل کارت ملی، کپی آن و پرینت ثبت‌نام در سامانه سنا در دادسرای واقع در کوچه ثبت کرمانشاه حضور پیدا کنند.

صادقی با اشاره به حضور مالباختگان در بعدالظهرها از ساعت 15 تا 18:30 طبق جدول زمانبندی شده در آن گفت: این جدول زمانبندی از طریق جراید منتشر می‌شود و در دادسراها نیز به صورت بنر نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه جدول بر اساس حرف اول خانوادگی مالباختگان تنظیم شده است بیان کرد: بر اساس جنسیت تفکیک شده و ایامی را برای مراجعه آقایان و ایامی برای مراجعه خانمها تنظیم شده است.

دادستان عمومی و‌ انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور مالباختگان از 27 شهریور ماه به تدریج آغاز خواهد شد بیان کرد: هر فرد مالباخته‌ای در آن زمان تعیین شده به دادسرا مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شخص سپرده‌گذار باید خودش در دادسرا حضور پیدا کند گفت: اطرافیان شخص مالباخته به جای شخص مالباخته اجازه حضور ندارند.

صادقی اظهار کرد: شخص مالباخته باید در زمان حضور برگ ثبت احضارات و تعیین وکیل معاضدتی را امضا کنند و با ثبت مشخصات منتظر مراجعه بعدی برای تعیین وقت رسیدگی در دادسرا باشند.

انتهای پیام/

R41380/P1377/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام لیست تیم ملی بر اساس برنامه این تیم ۴۰ بازیکن منتخب از سراسر کشور در لیست اعلام شده حضور دارند و باید طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین خود را در محل اردو به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

۴ بازیکن تیم جوانان و امید بعثت به اسامی شایان حسنی، حمیدرضا زارعی، ارشیا امیریان و محمد زارعی به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور فرا خوانده شدند.

قابل ذکر ۴ بازیکن باشگاه بعثت فصل گذشته در لیگ برتر امید، لیگ دسته اول جوانان و همچنین به همراه تیم بزرگسالان باشگاه در لیگ دسته دوم حضور داشتند.

کد خبر 6080435

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند