Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@00:05:27 GMT

اعلام علت و مقصر سقوط اتوبوس ولوو به دره آبعلي

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۴۹۳۸

خبرگزاري آريا - فرمانده پليس راه شرق استان تهران علت قطعي سقوط اتوبوس ولوو به دره آبعلي را اعلام کرد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، سرهنگ محبي با اشاره به بررسي کارشناسان پليس راه جاجرود در خصوص سقوط اتوبوس ولوو که منجر به مرگ ١١ تن و مجروح شدن ٢٨ تن شد، گفت: برابر نظر کارشناسان پليس راه جاجرود نقص فني مستمر اتوبوس علت اين حادثه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: ريتاردر اتوبوس نقص داشته و راننده نيز در جريان موضوع پيش از سفر بوده است؛ از سوي ديگر ترمز‌هاي اتوبوس نيز به دليل کيفيت پايين مستهلک بوده اند.
فرمانده پليس راه شرق استان تهران با تاکيد بر اين که راننده از اين نقص‌ها مطلع بوده و نبايد اتوبوس را به حرکت در مي‌آورد تصريح کرد: بدين ترتيب برابر نظر کارشناسان پليس راه جاجرود راننده به دليل بي مبالاتي و به حرکت درآوردن اتوبوس داراي نقص فني به صورت صد در صد مقصر حادثه بوده که اين امر امروز به صورت رسمي به مراجع قضايي اعلام شده است.
حوالي ساعت ٢:٢٥ بامداد سه شنبه در کيلومتر ٥ محور تهران - آبعلي يک دستگاه اتوبوس ولوو با ٣٩ سرنشين به داخل دره سقوط کرده و واژگون شد که در اين حادثه ١١ تن کشته و ٢٨ تن مجروح شدند.
ميزان
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم)
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت