Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@10:27:42 GMT

سومین جلد از سری کتاب‌های دکوپاژ مرجع منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۵۰۵۵

سومین جلد از سری کتاب‌های دکوپاژ مرجع منتشر شد

فرهنگ>کتاب - کتاب «دکوپاژ مرجع ۳» نوشته کریستوفر کنورتی با ترجمه محمد ارژنگ توسط نشر چتر روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر چتر به تازگي‌ و با كتاب‌هاي حوزه‌هاي نمايش و سينما پا در عرصه انتشار گذاشته است. اين نشر با توجه به نيازهاي اين حوزه‌ها تصميم به انتشار كتاب‌هاي معتبري چون دكوپاژ‌هاي مرجع گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دكوپاژ‌هاي مرجع»، مجموعه‌اي سه جلدي است كه جلد سوم آن به تازگي روانه بازار كتاب شده است.

«دكوپاژ‌هاي مرجع»، نوشته كريستوفر كنورتي، نويسنده و كارگردان موفق سينما است. نويسنده كتاب «دكوپاژ‌هاي مرجع» پس از فعاليت‌هاي حرفه‌اي خود در سينما اكنون تمركز خود را بر روي نگارش كتاب‌هاي سينمايي گذاشته است. حاصل بخشي از فعاليت اين نويسنده نوشتن كتاب‌هايي چون «كارگرداني به سبك اسپيلبرگ»، «كارگرداني به سبك تارانتينو» و «كارگرداني به سبك اسكورسيزي» است. در حال حاضر نيز اين كتاب‌ها توسط نشر چتر به فارسي ترجمه شده‌اند.

کسانی که دو جلد پیشین «دکوپاژهای مرجع» را خوانده‌اند ممکن است این کتاب را افزونه‌ای به آن دو جلد بدانند، حال این که این طور نیست. روشی که نویسنده برای ارائه‌ مطالبش به کار گرفته همان روش پیشین یعنی ارائه‌ توضیح در کنار تصاویر فیلم‌هاست، اما مطالبی که ارائه می‌کند راه حل‌های اجراییِ صرف نیستند. او در این کتاب، یک گام جلوتر رفته و از ورای تمهیدات اجرایی، به مفاهیمی پرداخته که کارگردان می‌تواند برای کمک به داستان‌گویی فیلمش به کار برد.

جلد سوم دکوپاژهای مرجع را می‌توان گامی جلوتر از دو جلد پیشین دانست برای فیلم‌سازانی که دغدغه‌ی مؤلف بودن در فیلم‌شان را دارند. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چه طور بتوانید با نماهای فیلم‌تان مثل یک فیلم‌نامه‌نویس داستان بگویید و این داستان را خلاقانه و مؤثر بگویید.

كتاب « دكوپاژ مرجع 3» نوشته كريستوفر كنورتي با ترجمه محمد ارژنگ در 247 صفحه و بهاي 45000 تومان توسط نشر چتر روانه بازار كتاب شده است.

58243

کلید واژه‌ها : معرفی کتاب - بازار کتاب -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد

به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» اثر باقر شریف القرشی به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد.

این اثر ذکر گوشه هایی از فضایل و مناقب اخلاقی رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و اهل بیت ایشان است.

نگارنده در این کتاب در چهارده بخش جداگانه هر یک از معصومین علیهم السلام را محور بحث قرار داده و درباره آن بزرگواران به ویژگی‌های بارز اخلاق و رفتاری اهتمام ورزیده و تلاش نموده تا خوانندگان را با این زاویه از شخصیت آنان آشنا سازد.

استفاده از کلام نورانی اهل بیت علیهم السلام، رفتار ایشان در برابر دوستان و مواضعشان در مقابل مخالفان و توصیف‌های دیگران درباره آنان از جمله منابعی بوده که مصنف از لابه لای آن‌ها، به دنبال تحقق هدف خود بوده است.

همچنین صبر، ورع، زهد، ارشاد، کرامت ورزیدن، مخالفت با جهل و بخل، و نیکی به دوست و دشمن از برجسته ترین شاخصه های مشترک اخلاق در میان این نورهای پاک معرفی شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت این اثر می توانند به ساختمان معاونت فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به آدرس قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 6 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02532131307 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری اهل‌بیت(ع) - ابنا

دیگر خبرها

  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند