Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@15:17:42 GMT

معرفي اپليکيشن و بازي (54)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۵۸۰۶

خبرگزاري آريا - برترين ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشي هاي هوشمند و همه گير شدن آنها، اپليکيشن ها نقش پررنگي در فعاليتهاي روزمره انسان ها دارند که در دسته بندي هاي مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه مي شوند. ما در اين مجموعه قصد داريم به معرفي بهترين اپليکيشن ها و بازي ها در دسته هاي گوناگون بپردازيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اميدواريم بتوانيم شما را در انتخاب اپ مورد نياز خود ياري دهيم. شما هم مي توانيد در بخش نظرات در انتهاي همين مطلب، اپ هاي محبوب خود را با ما در ميان بگذاريد.
*************
بازي Almost a Hero؛ احمق هاي ماجراجو!
Almost a Hero – RPG Clicker Game with Upgrades يک بازي فانتزي جديد با گيم پلي جذاب و سرگرم کننده در سبک بازي هاي نقش افريني است که توسط استوديو بازي سازي Bee Square Games براي سيستم عامل هاي هوشمند طراحي و عرضه شده است. جالب است بدنيد که اين بازي جذب، با توجه به سبک نقش‌ افريني کليکي که دارد، بسيار مورد پسند عموم قرار گرفته است و به دليل وجود سيستم لمس با انگشت، گيمر را به چالش هاي واقعي دعوت ميکند.
داستان بازي Almost a Hero – RPG Clicker Game with Upgrades درباره 9 شخصيت، از بي‌ خاصيت‌ ترين احمق‌ ها است که عازم يک ماموريت مي‌ شوند و روياي شواليه‌ اي جنگجو شدن و قهرمان بودن را در سر دارند. اين شخصيت‌ ها در يک روستاي کوچک زندگي مي‌کنند و به نوعي ساکنين بومي و محلي به حساب مي‌ ايند تا اينکه با ورود دشمنان مختلف به اين روستا، اين افراد عظم خود را براي نبرد و ايستادگي مقابل رقبا جزم مي‌کنند. شما يکي از اين شخصيت‌ ها خواهيد بود که در ابتدا و با توضيحات راوي و گرفتن حلقه‌ اي مخصوص، به جنگ با ساير دشمنان خواهيد رفت.از قابليت هاي شلخص و برجسته اين بازي ميتوان به وجود عتيقه‌ هاي افسانه اي جديد براي ازاد کردن پس از مرحله 300، ايتم‌ هاي جديد تجارت براي افزايش پيشرفت، شرکت در مبارزات و از بين بردن دشمنانبيش از 35 ماموريت جديد در حالت ماجراجويي، 16 نشان جديد براي حلقه‌ هاي شما، بيش از 10 چالش زماني جديد و … اشاره کرد. اين بازي محبوب، داراي گرافيک بي نظير و فضاي فانتزي جذاب و متنوع است که با شرکت در مبارزه هاي مختلف در کنار 9 قهرمان دوست داشتني به خوبي توانسته است که يک بازي اکشن و فانتزي به ياد ماندني را ارائه دهد.

برخي از ويژگي هاي بازي Almost a Hero:
داراي عتيقه‌ هاي افسانه اي جديد براي ازاد کردن پس از مرحله 300داراي ايتم‌ هاي جديد تجارت براي افزايش پيشرفتامکان شرکت در مبارزات و از بين بردن دشمنانداراي 35 ماموريت جديد در حالت ماجراجوييبيش از 10 چالش زماني جديدورود 9 قلدر بدون خاصيت به ماموريت مبارزهاموزش مهارت هاي مبارزه به ان هاقابليت بخشيدن قدرت جادويي به شمشير هاامکان شرکت در مبارزه هاي مختلف و نابود کردن دشمنانداراي گرافيک بينظير و فضاي اکشن فانتزي



بازي Noblemen: 1896؛ ورود به دنياي جنگ جهاني اول!
Noblemen: 1896 داستان بازي نوبل من از سال 1896 آغاز مي شود. زماني که شما در جنگ جهاني اول در نقش يک فرمانده فداکار ارتش هستيد و بايد با مهارت هاي جنگي خود نيرو هايي که تحت امر شما مي باشند را مديريت کنيد و آن ها را طوري آموزش دهيد تا در نبرد هاي پيش رو توانايي انجام کار هاي مختلف را داشته باشند و بهترين نتيجه را براي شما به ارمغان بياورند.در اين بازي جنگي شما مي توانيد به انواع کشتي و تانک هاي نظامي دسترسي داشته باشيد. با دريافت آن ها مي توانيد از زمين و هوا به دشمنان خود حمله ور شويد. همچنين نيرو هاي بسياري در اختيار شما مي باشد که با دسترسي به آن ها مي توانيد يک ارتش تمام عيار براي نبرد هاي خود تشکيل دهيد. گيم پلي بازي به صورت سرگرم کننده اي طراحي شده است.


برخي از ويژگي هاي بازي Noblemen: 1896:
شبيه سازي واقعي نبرد هاي 1896امکان تير اندازي هاي شديد در سراسر بازيقابليت بازي در بخش هاي مختلف مانند کاپ و…امکان برنامه ريزي قبل از حملات براي نتيجه گيري بهتراستفاده از مقياس باور نکردني در بازيگيم پلي سرگرم کننده و اعتياد آور در بازيوجود آيتم هاي بسيار براي گسترش بازيگرافيک و صدا گذاري با کيفيت سازگار با انواع گوشي و تبلت ها




برنامه English Grammar Test؛ سطح گرامرتو بسنج!
English Grammar Test برنامه اي مناسب براي کساني مي باشد که در حال تحصيل و فراگيري زبان انگليسي هستند. با استفاده از اين برنامه امکان يادگيري قواعد انگليسي را با استفاده از تست ها و آزمون هاي مختلف خواهيد داشت. در برنامه English Grammar Test شاهد وجود آزمون هاي متفاوتي از بخش هاي مختلف قواعد انگليسي خواهيد بود. انجام اين آزمون ها مي تواند يادگيري شما را افزايش داده و از طرفي نيز با انجام اين آزمون ها مي توانيد از ميزان يادگيري خود در قواعد انگليسي، مطمئن شويد.


برخي از ويژگي هاي نرم افزار English Grammar Test:
60 تست و 1200 تمرين انگليسي20 مورد قواعد انگليسي در هر تستطراحي شده سادهنمايش و آناليز ميزان امتيازاتداراي محيط کاربري جذاب و ساده




بازي Deep Town؛ سفر به اعماق زمين!
Deep Town: Mining Factory نام يک بازي استراتژيک مي باشد که گيم پلي نوآورانه را دارا مي باشد که تا کنون توانسته نظر اکثر کاربراني که بازي را از دانلود کرده اند را به خود جلب کند. بازي در مورد يک سياره پر از فلز مي باشد که شما با يک ربات بايد در اين فلز ها به دنبال جواهرات و ايتم هاي مخصوص به خود باشيد که سنگ ها نيز سد راه شما خواهند بود که روش هاي مختلفي براي نابودي آن ها در اختيار شما مي باشد. بازي توسط استوديو بازي سازي Rockbite Games طراحي شده است که به صورت کاملا رايگان براي دانلود انتشار يافته است.اين بازي که تا کنون توانسته امتياز 4.8 از 5 را در امتياز گيري گوگل پلي دريافت کند داراي گيم پلي اعتياد آوري مي باشد که در اين بازي شما قادر خواهيد بود تا با ربات خود کارخانه هاي مختلفي تاسيس کنيد و فلز و ابزار هايي که براي پيشرفت خود نياز داريد را در آن ها طراحي کنيد. براي دست يابي به فلز و طلا هاي مخصوص بايد به دل سنگ هاي بزرگ نفوذ کنيد که براي اين کار نيز يک راه حل براي شما در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن قادر خواهيد بود تا در سنگ هاي بزرگ نيز راه هاي مختلفي براي خود ايجاد کنيد. بازي به صورت افلاين قابل اجرا مي باشد.

برخي از ويژگي هاي بازي Deep Town: Mining Factory:
امکان ايجاد کارخانه مربوط به کار هاي خوديک بازي تخيلي در دسته بازي هاي استراتژيکجمع آوري فلز هاي مخصوص براي ساخت ابزار هاامکان کار با يک ربات مختلف و همه فن حريفنفوذ به سنگ ها و ايجاد راه هاي عبورامکان ايجاد صنايع مربوط به فلزگيم پلي اعتياد آور و جذابسازگار با انواع گوشي و تبلت هاگرافيکي با کيفيت به صورت اچ ديصدا گذاري عالي



بازي Compass Point: West؛ گريزي به غرب وحشي!
زين ها را ببنديد , زمان مبارزه فرا رسيده است ! به همراه دوستان خود به جنگ در مرزه هاي غرب وحشي بپيونديد , شهر خود را ساخته و به خوبي از آن محافظت کنيد . با جمع آوري کارت ها تفنگداران غرب وحشي خود را براي حفاظت استخدام کنيد . جستجوي طلا در غرب سرعت گرفته است ! با جستجو و کشف معادن طلا و جواهرات پاداش هاي مختلفي را براي پيشرفت هاي خود به کار گيريد . کمک هاي شما به شهر brand spankin موجود در لبه مرز غرب وحشي باعث پيشرفت و رشد آن خواهد شد تا در برابر دشمنان از کشور هاي خارجي محافظت شود . با ساخت شهر امن خود , افراد قابل اعتمادي را نيز بايد استخدام کنيد تا از آن به خوبي دفاع کنند . شما مي توانيد دوستان خود را نيز به اين بازي دعوت کنيد . بايد با تمام تلاش به Orville Driller اجازه ندهيد تا دستان کثيف خود را به طلاي سياه زير زمين هاي شما بزند و يا گاو ها و اسبان شما را بدزد.

برخي از ويژگي هاي بازي Compass Point: West:
امکان مبارزه در غرب وحشي با ديگر بازيکنان واقعي جمع آوري کارت ها و ساخت گروه قهرمان براي مبارزات و محافظت از شهرساخت و محافظت از شهر پر رونق خود در غرب وحشي امکان انتخاب حالت بازي به صورت افقي يا عمودي داراي گيم پلي جذاب گرافيک بسيار عاليداراي سيستم کنترل ساده



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

امتداد-  اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه ۴.۹.۱ رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • معرفی برترین‌های پرش با اسب استان اصفهان