Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@12:17:28 GMT

اين ستاره‌ها با يکديگر نسبت فاميلي دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۵۸۰۷

خبرگزاري آريا - وب سايت روزياتو: شايد شما تاکنون در مورد دوقلوهاي اولسون (ماري و اشلي اولسون) و خواهرشان اليزابت، دَيو و جيمز فرانکو و همچنين لوک و اوون ويلسون شنيده باشيد. شايد هم داستان هايي در مورد دوستي هاي استوار برخي از اين افراد مشهور به گوشتان خورده باشد. اما بايد بدانيد که تعدادي از اين افراد مشهور با هم نسبت هاي خانوادگي دارند که بدون شک برايتان جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه شما را با 41 چهره ي مشهوري که نمي دانستيد با هم نسبت خانوادگي دارند آشنا خواهيم کرد.
جسيکا کَپشاو بازيگر سريال هاي آمريکايي دختر خوانده ي استيون اسپيلبرگ است

جسيکا کپشاو و استيون اسپيلبرگ در سال 2012
اگر چه اين بازيگر سريال «آناتومي گرَي» (Grey’s Anatomy) در واقع در خانه ي استيون اسپيلبرگ بزرگ نشده اما از آن جايي که مادر وي در سال 1991 با اسپيلبرگ ازدواج کرده است آن ها به نحوي پدر و دختر محسوب مي شوند. شايد فکر کنيد که با چنين ناپدري مشهوري وي به راحتي وارد دنياي سينما شده اما جسيکا اين موضوع را قوياً رد کرده است.
وي در مصاحبه با روزنامه ي يو اس اي تودي (USA Today) در اين باره چنين گفته است: ” از بسياري از جوانب داشتن والدين مشهور به شما کمک نخواهد کرد زيرا سرشت انساني افراد دوست ندارد که يک دختري با چنين شرايطي موفق شود. شما ترجيح مي دهيد که يک دختر توسري خور موفق شود، دختري که آخرين دو دلاري خود را صرف خريد بليط اتوبوس مي کند”.
ليلي خواننده آمريکايي و اَلفي آلن بازيگر سريال «بازي تاج و تخت» خواهر و برادر هستند

ليلي و اَلفي آلن در سال 2007
استعداد در اين خانواده موج مي زند. ليلي (Lily) به يک خواننده ي مشهور تبديل شده و اَلفي نيز در سريال «بازي تاج و تخت» (Game of Thrones) نقش محوري ثيون گريجوي را بر عهده دارد.
ليلي يک بار آهنگي براي برادرش نوشت که به کار نياز دارد و چند سال بعد وي براي بازي در اين سريال فراخوانده شد. همچنين اَلفي ادعا کرده که از ليلي براي بازي در نقش خواهر ثيون گريجوي دعوت شده بود که به دليل صحنه هاي نامناسب وي بازي در اين نقش را رد کرد. البته بعدها وي اين موضوع را رد کرد.
اَلفي در مصاحبه اي در اين مورد چنين گفت: ” تنها چيزي که مي خواهم بگويم اين است که اين موضوع اصلا صحت ندارد. و اين که از ابتدا نيز جِما والن [Gemma Whalen] براي اين نقش در نظر گرفته شده بود. و او واقعا فوق العاده است. و اين تنها چيزي خواهد بود که در اين مورد مي خواهم بگويم”.
از آن زمان تاکنون وي از خواهرش خواسته که در مورد اين قضيه با کسي صحبت نکند.
جِني و مليسا مک کارتي دخترعمو هستند

جني مک کارتي (راست) و مليسا مک کارتي(چپ)
شايد اين دو بر اساس اسم فاميل خود مرتبط به نظر مي رسيدند اما کمتر کسي فکر مي کرد آن ها تا اين حد به هم نزديک باشند. جني تاکنون هيچ عکسي از دوران کودکي اش همراه با مليسا را منتشر نکرده است.
اگر چه اين دو در يک حوزه فعاليت دارند اما آن ها تاکنون با هم همبازي نشده اند و به نظر مي رسد روابط نزديکي نيز با هم ندارند. براي مثال در سال 2014 مليسا در مراسم عروسي جني شرکت نداشت. شايد دليل اين دلخوري اظهار نظر جني در مورد مليسا مبني بر لزوم کاستن از وزن براي موفقيت در دنياي هاليوود بوده باشد که البته جني اين موضوع را رد کرده است.
جني در اين مورد گفته است:” اين يک داستان ساختگي است که من يک بار به دخترعمويم، مليسا، گفته ام که براي موفقيت در روي صحنه بايد وزن خود را کاهش دهد. اين تمام واقعيت است”.
اَل روکر و لني کراويتز نسبت فاميلي دوري با هم دارند

اَل روکر (چپ) و لني کراويتز (راست)
اَل روکر (مجري تلويزيوني) و لني کراويتز (خواننده) در يک مصاحبه اعلام کرده اند که اين دو ژن مشترک روکر در خود دارند. اين موضوع باعث شد که روکر تحقيقات بيشتري در اين مورد انجام دهد و او بعدها اعلام کرد که پدربزرگ هاي اين دو در واقع پسرعمو بوده اند.
روکر در يکي از برنامه هاي خود در اين مورد چنين گفت: ” تمام چيزي که مي دانم اين است که با اين موضوع مشکلي ندارم. بچه هايم فکر مي کنند که اين موضوع جالب است”.
جوآن و جان کيوزاک خواهر و برادر هستند

جان و جوان کيوزاک
جان و جوان کيوزاک براي خود در دنياي هاليوود اعتباري کسب کرده اند و در 10 فيلم نيز با هم همبازي بوده اند اما کمتر کسي مي داند که اين دو خواهر و برادر هستند. جوان هميشه از برادرش به خاطر حمايت ها و تشويق هايش در دنياي پر فراز و نشيب هاليوود تشکر کرده است.
وي در مصاحبه اي در مورد برادرش چنين مي گويد: ” به نظر من آشنايي با يک شخص ديگر در اين صنعت کمک زيادي به شما خواهد کرد زيرا همه چيز به يک رويا شبيه است، پس بسيار عالي خواهد بود اگر بتوانيد ادامه دهيد، اوه خداي من! در واقع همين طور است! يا در واقعيت اين اتفاقي است که مي افتد. مي دانيد، چون هيچ کس چيزي در مورد آن نمي داند. البته الان فکر مي کنم که به طور کلي افراد بيشتر از قبل در اين مورد مي دانند. از اين رو داشتن همديگر بسيار کمک بزرگي بود”.
رَي جَي و برَندي خواهر و برادر هستند و با اسنوپ داگ نيز نسبت فاميلي بسيار نزديکي دارند

رَي جَي (چپ) و برَندي (وسط) و پسرعمويشان اسنوپ داگ (راست)
اين دو خواننده ي نسبتا معروف رابطه ي خواهر و برادري خود را همه جا عيان کرده اند . آن ها نيز مانند خواهر و برادرهاي ديگر عکس هاي يکديگر را در حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراک مي گذارند، با هم به روي فرش قرمز مي روند يا حتي در برخي موارد نيز در توئيتر با هم بحث مي کنند.
اين دو رابطه ي نزديکي با پسرعمويشان اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، خواننده ي معروف سبک رپ، دارند. وي همکاري هايي با برندي داشته و از او در يکي از موزيک ويديوهاي خود نيز استفاده کرده است.
همچنين اسنوپ داگ در برنامه ي زنده ي خود در يوتيوب ميزبان رَ ي جَي بود و او را با عنوان "پسرعمويم، خانواده ام و خانواده ام [به زبان اسپانيايي]” معرفي کرد.
وارن بيتي و شرلي مک کلين نيز خواهر و برادر هستند

وران بيتي (چپ) و شرلي مک کلين (راست)
اين دو بازيگر نام خانوادگي يکساني ندارند زيرا شرلي از اسم مياني خود (مک کلين) استفاده مي کندو همچنين آن ها تاکنون در هيچ فيلمي همبازي نبوده اند و اخيراً شرلي تصريح کرده که ممکن است اين اتفاق هيچگاه رخ ندهد.
وي در اين مورد گفته است:” اوه، فکر نمي کنم ما تيم خوبي باشيم”. اما نظر وران بيتي در اين مورد کمي متفاوت است. وي در يکي از مصاحبه هاي خود خاطر نشان کرده که : "ايده ي بدي نيست. فقط به يک شرط. ما نبايد نقش زن و شوهر را بازي کنيم”.
هَيلي و جسي آيزنبرگ خواهر و برادر هستند

هيلي و جسي آيزنبرگ
هيلي آيزنبرگ يکي از شاخص ترين چهره هاي دنياي تجارت در دهه ي 1990 به شمار مي آمد و علاوه بر حضور دائمي در تبليغات کمپاني پپسي، در فيلم هاي «مرد دويست ساله» (Bicentennial Man) و «معجزه گر» (The Miracle Worker) نيز نقش هاي کليدي بر عهده داشت. وي از آن زمان تاکنون از دنياي بازيگري فاصله گرفته است اما برادر بزرگ ترش، جسي آيزنبرگ، باعث شده که اسم اين خانواده همچنان در هاليوود آشنا بماند. وي يک بار نامزد دريافت جايزه ي اسکار شده و به خاطر بازي در چند فيلم مشهور مانند «بتمن عليه سوپرمن» (Batman v Superman) و «شبکه ي اجتماعي» (The Social Network) به شهرت زيادي دست يافته است.
جسي اخيراً اذعان کرده که وي همراه با خواهرش زندگي مي کند. جيمي فالون مجري برنامه ي زنده ي "The Tonight Show” از او در مورد نامزد خواهرش، اوون دانوف، که در فصل يازدهم سري رقابت تلويزيوني "The Voice” که براي رسيدن به شهرت تلاش مي کند پرسيد و جسي در جواب گفت که آن ها هر سه با همه زندگي مي کنند.
او در اين باره چنين گفت:” او نامزد خواهر من و البته هم خانه اي من نيز هست. چون، منظورم اين است که آن ها با من زندگي مي کنند. ما اتاق هاي جداگانه اي داريم اما در واقع هم خانه اي هستيم”.
مارتين شين پدر چارلي شين و اميليو استيوز است

اميليو استيوز (چپ)، چارلي شين (وسط) و مارتين شين (راست) در سال 1996
تقريباً همه مي دانند که چارلي شين پسر مارتين شين است زيرا آن ها داري اسم خانوادگي يکساني هستند و از لحاظ ظاهري نيز شباهت زيادي به هم دارند. اما بيشتر علاقمندان به اين پدر و پسر نمي دانند که اميليو استيوز هم متعلق به همين خانواده است.
سه مرد خانواده ي شين فراز و نشيب هاي زيادي را در زندگي خود تجربه کرده اند حتي برخي ادعا کرده اند که بين هر دو برادر مشکلاتي وجود دارد اما مارتين اعلام کرده که به هر دو پسر خود افتخار مي کند.
وي بعد از اين که چارلي اعلام کرد که به ويروس اچ آي وي مبتلا شده است در مصاحبه اي عنوان کرد: ” امروز صبح وقتي که او را تنها ديدم که عميق ترين و تاريک ترين رازش را فاش مي کرد، نمي توانستم ميزان شجاعتي که مي ديدم را باور کنم و اين پسر من بود. من براي او يک پيغام گذاشتم و به او گفتم اگر من نيز به اندازه ي او شجاعت داشتم مي توانستم دنيا را تغيير بدهم”.
وي همچنين در سال 2010 در فيلم «راه» (The Way) با اميليو استيوز همبازي شد و تصريح کرد که هرگز همکاري به اين خوبي با کسي نداشته است. او در مصاحبه با روزنامه ي گاردين در اين مورد گفت: "از ديد من از اين بهتر نمي شد. من باقي عمرم را خالصانه با او کار خواهم کرد”.
استلان اسکارسگارد پدر الکساندر اسکارسگارد است

الکساندر اسکارسگارد (چپ) و استلان اسکارسگارد (راست)
استلان اسکارسگارد، بازيگر سوئدي، در چندين فيلم معروف بازي کرده است از جمله «ويل هانتينگ خوب» (Good Will Hunting) و «ماما ميا!» (Mamma Mia!) و همچنين «ثور» (Thor) و «انتقام جويان» (Avengers). البته پسرش الکساندر نيز رقابت سختي با وي دارد. وي با بازي در فيلم هاي «خون حقيقي» (True Blood)، «بخشنده» (The Giver) و سريال «دروغ هاي کوچک بزرگ» (Big Little Lies) محصول شبکه ي اچ بي او به شهرت رسيد.
علاوه بر اين در تعطيلات ماه جولاي سال 2016 آن ها در گيشه نيز با هم رقابت داشتند زيرا فيلم «خائني مانند ما» (Our Kind of Traitor) با بازي استلان اسکارسگارد و فيلم «افسانه ي تارزان» (The Legend of Tarzan) با بازي الکساندر اسکارسگارد تقريبا به طور همزمان اکران شدند.
بلَيک و رابين لايولي خواهران ناتني هستند

بليک (چپ) و رابين (راست)
بليک لايولي (Blake Lively)، بازيگر نقش سرنا وَن در وودسن در سريال «دختر سخن چين» (Gossip Girl) و رابين لاويلي (Robyn Lively) بازيگر قسمت سوم فيلم «پسر کاراته باز» (The Karate Kid) خواهر ناتني هستند. آن ها معمولا در مراسم اهداي جوايز سينمايي يا شوهاي مدو لباس با هم حضور پيدا مي کنند و در واقع رابين مادرخوانده ي فزرندان بليک به شمار مي آيد.
آن ها حتي در مورد بچه هايشان نيز با هم شوخي مي کنند. رابين در مصاحبه اي در مورد رابطه ي خود و خواهرش چنين گفته است:” او مادر بچه هاي من و من مادر بچه هاي او هستم و ما مثل هم هستيم، او بعضي اوقات مي گويد نه آن ها بچه هاي من هستند، نه بچه هاي تو مال من هستن. ما هميشه به خاطر اين موضوع با هم درگيري داريم. او فوق العاده است”.
کاترين واترسون دختر سم واترسون است

کاترين واترسون و پدرش سم واترسون
شايد سم واترسون را به خاطر بازي در سريال هاي «نظم و قانون» (Law & Order) و «اتاق خبر» (The Newsroom) بشناسيد. دختر او نيز بازيگر بوده و اخيراً در اسپين آف فيلم «هري پاتر» با عنوان «جانوران شگفت انگيز و زيستگاه آن ها» (Fantastic Beasts and Where To Find Them) نقش تينا گلدشتاين را بازي کرده است.
علي رغم بازي در اين فيلم معروف، مسير بازيگري او حتي با داشتن چنين پدر معروفي نيز هموار نبوده است. کاترين در يکي از مصاحبه هاي خود در اين مورد چنين گفته است: "وقتي شما فرزند يک بازيگر هستيد همه ي دنيا پذيراي شما خواهند بود. همه با تو مهربان هستند. همه موهاي تو را نوازش کرده و با تو بازي مي کنند و حتي برخي براي عروسک هايت لباس مي دوزند. واقعا فريبنده است چون وقتي به سمت کار بازيگري مي روي مي فهمي که آن ها آن طور که فکر مي کردي دوستانه رفتار نمي کنند”.
حتي وي نتوانست در سريال «نظم و قانون» که پدرش يکي از بازيگران اصلي آن بود و هر بازيگري در نيويورک مي توانست براي بازي در آن تست بدهد نيز حضور داشته باشد.
تام کروز و ويليام ماپوتر پسر عموي همديگر هستند

تام کروز و ويليام ماپوتر
تام کروز يکي از بزرگ ترين بازيگران بين المللي به شمار مي رود اما او تنها بازيگر خانواده نيست. پسر عموي او ويليام ماپوتر نيز در سريال هاي «روانکاو» (The Mentalist) و «گمشده » (Lost) بازي کرده است. همچنين ماپوتر نقش هاي کوتاهي را در 5 فيلم تام کروز بر عهده داشت. متاسفانه ماپوتر معمولا در مورد پسرعموي مشهور خود صحبت نمي کند.
او دو سال پيش چنين گفته بود: "من به هيچ سوالي در مورد او پاسخ نمي دهم زيرا به اين نتيجه رسيده ام که هر چه درباره ي او بگويم يا بنويسم سوء تعبير خواهد شد. پس بهتر است در مورد او چيزي نگويم”.
آنتونيو باندراس قبلا پدرخوانده ي داکوتا جانسون بوده است

داکوتا جانسون (چپ) و آنتونيو باندراس (راست) در کنار خانواده اش
داکوتا جانسون بازيگر فيلم «پنجاه طيف خاکستري» (Fifty Shades of Grey) تازه وارد دنياي هاليوود شده است. وي سال هاي زيادي را با آنتونيو باندراس پذرانده زيرا در زمان کودکي داکوتا، باندراس با مادر او (ملاني گريفيث) ازدواج کرده بود. پدر اصلي او دان جانسون است. با چنين خانواده اي سخت خواهد بود که وارد دنياي هاليوود نشويد.
باندراس و گريفيث تا سال 2015 با هم بودند اما از هم جدا شدند و از آن زمان تاکنون همواره دختر خوانده ي سابق خود را مورد ستايش قرار داده است. وي در يک برنامه ي زنده تلويزيوني در مورد داکوتا چنين گفت: "داکوتا به کمک ما نيازي نداشت. هر بار که براي بازي در يک فيلم از وي دعوت مي شد او مي گفت که نمي خواهد ما آن جا باشيم و نمي خواست که کسي بداند ما پدر و مادرش هستيم ، يا حتي پدر واقعي او کيست، پدر بيولوژيکي اش را مي گويم، دان. او کمک ما را نمي خواست. او از اين بابت بسيار صادقانه رفتار مي کرد”.
کريستين بَيل فرزند خوانده ي يک فمينيست مشهور به نام گلوريا استانيم است

کريستين بَيل و گلوريا استاينم فعال مشهور حقوق زنان
بَيل يک بازيگر معروف است که شايعه شده نمي تواند خشم خود را کنترل کند و گلوريا نيز يک فعال حقوق زنان و يک اسطوره در اين حوزه به شمار مي رود. شايد شما حدس نزده باشيد که اين دو با هم ارتباطي داشته اند اما در واقع گلوريا مادر خوانده ي کريستين بَيل است.
وقتي که بَيل 20 ساله بود گلوريا استاينم با پدر وي (ديويد بَيل) ازدواج کرد. در زمان مرگ ديويد در سال 2003 در واقع 3 سال از ازدواج آن دو گذشته بود. با اين وجود گلوريا هنوز هم با عشق در مورد کريستين صحبت مي کند. وي در يک مصاحبه در مورد کريستين چنين گفته است: "او پسر بسيار خوبي است، عاشق حيوانات است و البته يک بازيگر با استعداد. او ازدواج کرده و دو فرزند دارد و در کاليفرنيا زندگي مي کند. زياد او را نمي بينم اما هرازگاهي سراغي از همديگر مي گيريم”.
جوليا رابرتز در واقع عمه ي اِما رابرتز است

جوليا رابرتز (چپ) و اِما رابرتز (راست)
اين دو بازيگر سرشناس در مورد نسبت خانوادگي خود حساس نبوده اند. آن ها در مصاحبه هايشان در مورد همديگر صحبت کرده، عکس هاي يکديگر را در فضاي مجازي به اشتراک گذاشته و به گفته ي جوليا مقدار زيادي از وقت خود را با هم مي گذرانند.
وي در طي يک مصاحبه در مورد برادرزاده اش چنين گفت: ” او واقعا دوست داشتني است. ما اوقات زيادي را با هم مي گذرانيم. او يک دختر فوق العاده است”.
اگر چه آن ها وقت زيادي را با هم مي گذرانند اما جوليا يک کار را هيچ وقت نخواهد کرد: بازي کردن در سريال «داستان ترسناک آمريکايي» (American Horror Story) يا تماشاي بازي اِما در اين فيلم.
وي در اين باره نيز گفته است: ” من حتي نمي توانم تيزرهاي تبليغاتي اين فيلم را نگاه کنم. من خيلي ترسو هستم. وقتي که اولين قسمت از اين سريال پخش شد، اولين پوستر سريال يادتان هست؟ من به رايان مورفي [سازنده ي سريال] گفتم لعنت بر تو. من پشت چراغ قرمز ايستادم و به آن بيلبورد نگاه کردم. با خود گفتم اين ديگر چيست؟ چه شده؟ تو چکار کردي؟”.
برايس دالاس هاوارد دختر ران هاوارد معروف است

برايس دالاس هاوارد در کنار پدرش ران هاوارد
شايد چهره ي ران هاوارد اين روزها به اندازه ي چهره ي دخترش شناخته شده نباشد و آن هم تنها به اين دليل که او بر خلاف دخترش بيشتر وقت خود را پشت دوريبن سپري مي کند نه جلوي آن. ران بعد از بازي در سريال هاي «برنامه ي تلويزيوني اندي گريفيث» (The Andy Griffith Show) و «روزهاي خوش» (Happy Days) وارد دنياي کارگرداني شد. برخي از آثار قابل توجه او عبارتند از : «آپولو 13» (Apollo 13)، «يک ذهن زيبا» (A Beautiful Mind) و «رمز داوينچي» (The Da Vinci Code).
دختر او نيز وارد حرفه ي خانوادگي اش شده اما در مسيري متفاوت. وي در فيلم هاي «دهکده» (The Village) و «دنياي ژوراسيک» (Jurassic World) بازي کرده و با وجود تفاوت هاي کاري، تحسين پدرش را برانگيخته است. برايس در يک مصاحبه در مورد پدرش چنين گفته است: "او براي من يک پدر است و همچنين يک شخصيت بسيار تاثيرگذار. من براي او احترام زيادي قائلم. اين يک هديه ي فوق العاده است که چنين رابطه ي زيبايي را با پدرم دارم”.
ليو و پابلو شرايبر برادرهاي ناتني هستند

ليو (چپ) و پابلو (راست) در سال 2006
پابلو نقش مندز را در سريال «پرتقالي يک سياه تازه است» (Orange is the New Black) بازي کرده و در واقع برادر ناتني ليو شرايبر است. از فيلم هاي معروف ليو شرايبر مي توان به «مقاومت» (Defiance) و «خاستگاه مردان ايکس: وولورين» (X-Men Origins: Wolverine) نام برد.
آن ها تنها در يک فيلم با هم بازي کرده اند اما در خارج از دنياي هاليوود وقت بيشتري را با هم مي گذرانند.
کاپولاها و شوارتزمن ها همه با نيکلاس کيج نسبت خانوادگي دارند

فرانسيس فورد کاپولا (چپ)، جيسون شوارتزمن (وسط) و نيکلاس کيج (راست)
يک خانواده ي بسيار معروف ديگر در دنياي هاليوود وجود دارد. فرانسيس فورد کاپولا کارگردان مشهور سري فيلم هاي «پدر خوانده» (The Godfather) و بسياري فيلم هاي ديگر دايي جيسون شواتزمن است. جيسون شهرت خود را بازي در فيلم هاي «راشمور» (Rushmore) و «قلمرو طلوع ماه» (Moonrise Kingdom) به دست آورد. برادر کوچکتر او، رابرت شواتزمن، نيز در فيلم «خاطرات شاهزاده» (The Princess Diaries) بازي کرده ولي از آن زمان تاکنون از دنياي بازيگري فاصله گرفته است.
فرانسيس پدر سوفيا کاپولا نيز هست که فيلم هاي «گمشده در ترجمه» (Lost in Translation) و «حلقه ي بلينگ» (The Bling Ring) را در کارنامه ي کارگرداني خود دارد.
تمامي اين افراد با نيکلاس کيج، بازيگر معروف هاليوودي، نيز نسبت خانوادگي دارند که اسم خانوادگي خود را تغيير داده است تا باعث سو استفاده در دنياي هاليوود نشود. فرانسيس در واقع عموي نيکلاس است و بدين ترتيب شوارتزمن ها نيز پسرعمه هاي نيکلاس کيج محسوب مي شوند.
نيکلاس کيج در مصاحبه با روزنامه ي اينديپندنت در اين باره گفته است: "من خانواده ام را دوست دارم و به افتخاراتشان نيز افتخار مي کنم. من براي هر کدام از آن ها احترام خاصي قائلم. موضوع اين است که براي من به عنوان يک بازيگر جوان، دستيابي به ان چه که استحقاقش را داشتم برايم مهم بود. هنگامي که براي تست بازيگري مي رفتم روي من فشار زيادي بود. به محض اين که با اسم خانوادگي جديدم به بازي پرداختم و آن ها نمي دانستند که من با اين خانواده ارتباط دارم من به آن چه که استحقاقش را داشتم رسيدم و احساس آزاد بودن کردم”.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود