Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛حجت الاسلام علیرضا مرودشتی مسئول موسسه حفظ، تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در خمین گفت از ابتدای امسال ۲۳۰هزار گردشگر داخلی از بیت تاریخی امام راحل در خمین دیدن کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۰ درصدی دارد.

حجت الاسلام مرودشتی افزود: سال گذشته تعداد گردشگران داخلی بیت امام (ره)، ۱۴۲هزار نفر بوده که باتوجه به گسترش و تقویت کار‌های فرهنگی و دیگر اقدامات، امسال این تعداد رشد ۶۰ درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تعداد گردشگران خارجی بازدیدکننده از بیت تاریخی امام راحل در خمین از ابتدای سال تاکنون، نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۲۰درصدی داشته و این گردشگران از کشور‌های آلمان، آمریکا، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا بودند.

مسئول موسسه حفظ، تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در خمین با بیان اینکه ۳ راهنمای گردشگری و یک مترجم در بیت امام خمینی (ره) مشغول به فعالیتند ادامه داد: به منظور شناخت جایگاه، سبک زندگی و دیدگاه‌های حضرت امام (ره) در این مدت ۷۰ هزار جلد کتاب، بیش از ۴ هزار سی دی، روزنامه و بروشور در حوزه‌های مختلف در قالب بسته‌های فرهنگی به گردشگران اهدا شده است.

انتهای پیام /ج


رشددیدار گردشگران از بیت امام (ره) درخمین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدم زدن گروسی کنار پل خواجو+ فیلم

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دوشنبه شب به همراه محمد اسلامی از پل تاریخی «خواجو» بازدیدکرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رافائل گروسی روز دوشنبه به منظور دیدار با مقامات عالی کشورمان وارد تهران شد.

وی پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان و معاون سیاسی وی برای شرکت در کنفرانس بین المللی هسته‌ای و دیدار با محمد اسلامی به اصفهان سفر کرد.

گروسی به همراه اعضای تیم مذاکره کننده فنی خود و رئیس سازمان انرژی اتمی و پس از شرکت در میهمانی شام به میزبانی اسلامی از پل‌های تاریخی خواجو و سی وسه پل بازدیدکرد.

حضور و بازدید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از پل‌های تاریخی اصفهان واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

کد خبر 751324

دیگر خبرها

  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • قدم زدن گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین