Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

عده ای هرگونه مداخله در امور شهری را نقد می‌کنند

رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: عده ای عادت کرده‌اند که همیشه کنار بنشینند و هرگونه مداخله را نقد کنند، اما در مقابل برخی دیگر برای اصلاح شهر و جامعه دست به کار شده و وارد اقدام و عمل می شوند، پس همه باید کمک کنیم تاشهری با کمترین آسیب اجتماعی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال بیش از گذشته به مسائل فرهنگی در ماه محرم توجه می‌شود

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه فرهنگ نهضت حسینی همیشه مثل روز در جامعه جریان داشته و باعث تقویت معرفت دینی می شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ نهضت امام حسین (ع) بیشترین نقش را در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کند و مصداق آن کاهش آمار جرایم در ماه های محرم و صفر است، از این رو امسال بیش از گذشته به مسائل فرهنگی در ماه محرم توجه می‌شود.

کاهش آسیب های اجتماعی با توسعه بنگاه های اقتصادی

رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه باید در زمینه توسعه بنگاه های اقتصادی تبلیغات انجام شود تا در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی به شهرداری کمک کرده و باری از دوش آن کم کنند، خاطر نشان کرد: نگهداری از 14 هزار مددجو در 100 مرکز شهرداری یک کار عملیاتی سخت و نگران کننده است و اگر مسئولان بنگاه های اقتصادی با آگاهی به وظایف خود عمل کنند، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فراهم می شود.

افتتاح پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: نمایشگاه عطر سیب از 20 شهریور افتتاح و تا 30 شهریور و همزمان با شروع ماه محرم آماده خدمت رسانی به مساجد، تکایا، هیئت‌ها و حسینیه‌ها است.

شهرداری تهران در عراق برای ساخت و ساز هزینه نکرده است

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران به هیچ عنوان در عراق به ساخت و ساز و اختصاص هزینه در این راستا اقدام نکرده است، بیان کرد: طبق مصوبات قانونی، هرگونه ساخت و ساز با ستاد بازسازی عتبات عالیات بوده و شهرداری تهران هیچ گونه هزینه ای را به این امر اختصاص نداده است.

لزوم ایجاد الگوهای مناسب برای مقابله با پیشروی آسیب‌های اجتماعی

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: از آنجایی که پیشروی آسیب های اجتماعی در مقابل فعالیت تمام دستگاه ها از سرعت بیشتری برخوردار است، همه دستگاه ها باید با همدلی، همفکری، هماهنگی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در راستای ساخت شهری مناسب برای زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام کنند.

افتتاح اولین مهد سرای شهر تهران در منطقه 8

بهمن نوری شهردار منطقه 8 تهران اظهار کرد: این مهد سرا که با الهام از معماری ایرانی و اسلامی بازسازی شده به عنوان استاندارد ترین مهد سرای شهرداری تهران به شمار می رود و رنگ آمیزی آن با توجه به روانشناسی رنگ، کودک و تجهیزات آن متناسب باکودکان فراهم شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، به‌طوری که اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم کا سال گذشته توانسیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم مطلبی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: خوشحال هستم که تمام عمر خدمتم را در سازمانی گذراندم که هر روز صبح دست به دعا برمی‌داشتیم تا بتوانیم برای نجات جان انسان‌ها از جان خود بگذریم.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، گفت: اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم که سال گذشته توانستیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به دستاوردهایی از جمله اولین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا و اولین مرکز سگ‌های زنده‌یاب و مرده‌یاب در شهر اصفهان گفت: در دستیابی به این افتخارات من فقط وسیله بودم و تمام همکارانم همدل و همراه ما را یاری کردند،

مطلبی تاکید کرد: همگرایی از داخل ایستگاه آغاز شد، سند استراتژیک سازمان تدوین و بر اساس آن پیش رفتیم.

کد خبر 747945

دیگر خبرها

  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد