Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی این اداره کل ، در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: سخن گفتن و تقدیر از فعالیت طولانی بازنشستگان ورزش و جوانان در سال های متمادی آسان نیست و به طور قطع این فعالیت های مستمر پشتوانه ارزنده این اداره کل بوده است.
مسعود شریعتی ادامه داد: بر این باوریم که در فعالیت های خود نیازمند برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های بازنشستگان برای همیاری و استفاده از تجربیات مفید هستیم که این امر جز با ارائه پیشنهادها و نظرهای سازنده افراد ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بازنشستگان افرادی صاحب تجربه و اندیشه هستند که 30 سال در یک دستگاه در راه خدمت به جامعه تلاش کرده اند و اینک باید مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه تکریم از بازنشستگان و معرفی آنان به جامعه در واقع ارج نهادن به مقام آنهاست گفت: تکریم بازنشستگان همواره سرلوحه اصلی خدمات دولت تدبیر و امید قرار داشته است و ما نیز معتقدیم که با استفاده از این ظرفیت و تجربه بزرگان می‌توان به موفقیت‌های بزرگی رسید.
7536/ 6197 دریافت کننده: کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با مدیرکل ثبت احوال کردستان اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، ارائه مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری جشن‌های ازدواج آسان، پیگیری تسهیلات ازدواج جوانان از طریق کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان از مهمترین فعالیت‌هایی بود که به همت و پیگیری این معاونت در طول سال گذشته با جدیت انجام شد.

وی افزود: ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و یک مرکز همسان‌گزینی در سطح استان کردستان توانسته اند با همکاری و پیگیری معاونت امور جوانان این اداره کل مجوز فعالیت خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمایند.

معاون امور جوانان همچنین از آغاز فعالیت مرکز خدمات تسهیل ازدواج جوانان تحت عنوان وصال شیرین در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: افزایش تعداد مراکز مشاوره جوانان و خانواده در دستور کار این معاونت قرار دارد.

این دیدار به منظور ارزیابی فعالیت‌های مشترک انجام گرفته در سال گذشته و همچنین بررسی زمینه توسعه همکاری و افزایش تعامل و هم سویی در انجام کارهای حوزه جوانان با ثبت احوال استان انجام شد.

کد خبر 6064285

دیگر خبرها

  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • تأثیر بازی‌های بومی محلی در جذب گردشگر
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای