Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:48:10 GMT

قهرمانی تیم دارت گیلان در مسابقات باشگاه های کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۶۷۵۴

قهرمانی تیم دارت گیلان در مسابقات باشگاه های کشور

رشت - ایرنا - تیم دارت اندیشه سبز خزر با اقتدار مقام قهرمانی لیگ باشگاه های کشور جام خلیج فارس را کسب کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: تیم دارت اندیشه سبز خزر نماینده گیلان در دیدار نهایی مسابقات باشگاه های کشور با اقتدار برابر تیم کوشا شیراز به برتری رسید و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید علیپور افزود: در مرحله نهایی مسابقات دارت قهرمانی باشگاه های کشور جام خلیج فارس که در تهران برگزار شد ، ابتدا نماینده گیلان در مرحله نیمه نهایی برابر تیم دارت کات شاهرود به برتری رسید و به دیدار نهایی راه یافت.
وی اظهار کرد: در دیدار نهایی ، تیم دارت اندیشه سبز خزر گیلان با نتیجه جالب چهار بر صفر برابر کوشا شیراز پیروز شد و بر روی سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد.
در مرحله نهایی رقابت های دارت لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، تیم های اندیشه سبز خزر گیلان ، کوشا شیراز ، کات شاهرود و پردیسان تهران حضور داشتند که در مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران با هم به رقابت پرداختند.

** راهیابی تیم بسکتبال ملوان انزلی به فینال لیگ برتر گیلان
با انجام دور برگشت از مرحله حذفی رقابت های بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام هادی آمیغ، تیم ملوان بندرانزلی به فینال این مسابقات صعود کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و درفک رشت از دور برگشت این رقابت ها در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی 6 هزار نفره شهدای رشت برگزار شد که در جریان این دیدار ، ملوان بندرانزلی در یک دیدار نزدیک ، جذاب و حساس موفق شد با نتیجه 67 بر 66 برابر تیم درفک رشت به برتری دست یابد.
علی محمد خانمحمدی به عنوان ناظر، ابراهیم گل آرا به عنوان نماینده هیات ، سیدرضا مقیمی به عنوان سرداور ، اصغر قاسمیان و نعیم حسنی نیز به عنوان داور در این بازی حضور داشتند.
با توجه به اینکه در دیدار رفت ، تیم ملوان بندرانزلی با نتیجه 68 بر 61 تیم درفک رشت را شکست داده بود ، این تیم به دیدار نهایی لیگ برتر گیلان راه یافت.
در فینال و دیدار نهایی رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های ملوان بندرانزلی و نوآوران گلبند رشت به مصاف هم خواهند رفت و تیم های بسکتبال درفک رشت و کاوه رودسر در دیدار رده بندی و برای کسب عنوان سوم رو در روی هم قرار می گیرند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285 /2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی

مرکز اراک؛ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان است.

در دیگر دیدار‌های این مرحله، تراکتور تبریز و مس رفسنجان با هم مسابقه می‌دهند، دو تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپاهان اصفهان نیز میزبان ملوان بندر انزلی است.

چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، در یک چهارم نهایی میزبان آلومینیوم اراک شد.

پس از این مرحله در نیمه نهایی برنده مسابقه آلومینیوم، چادرملو با پیروز دیدار تراکتور و مس مسابقه می‌دهند و برنده مسابقات گروه C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و دیدار نهایی هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور