Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد متقیان نژاد عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی و سنجش آمادگی رزمی کاران سبک شیتوریوی کشور در آستارا افزود: سبک شیتوریو جزو چهار سبک شناخته شده کاراته در جهان است و خوشبختانه قهرمانان زیادی در کشور ما در این سبک در لباس تیم ملی مقام آورده اند.
وی با اشاره به اینکه تیم شیتوریوی کشور ما برای مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی در هفتم آبان ماه آماده می شود، اضافه کرد: بعد از مسابقات آسیایی به مسابقات جهانی انگلیس در اسفندماه اعزام خواهیم شد تا سهمیه ورودی المپیک 2020 ژاپن را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقیان نژاد با بیان اینکه امسال برای نخستین بار مسابقات شیتوریوی کشور در بخش مردان و زنان برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات با شرکت یک هزار و یکصد بانوی ورزشکار در مشهد و یک هزار و 200 ورزشکار مرد در تهران برگزار شد و استقبال ورزشکاران از این سبک کاراته، نشانگر اهمیت آن است.
متقیان نژاد با اشاره به اینکه شهرستان آستارا از ظرفیت برگزاری مسابقات ملی و فرا ملی برخوردار است، افزود: در مهرماه سال آینده مسابقات شیتوریو شوکوکای را با حضور تیم هایی از کشورهای حاشیه دریای خزر در آستارا برگزار خواهیم کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم

محمدنبی رضایی قایقران پرافتخار بابلسری در مسابقات کانوی ۱۰۰۰ متر تک نفره قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ مدال طلا گرفت.

مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در توکیو ژاپن در حال برگزاری است که محمدنبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر تک نفره  با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان ۴:۱۰.۹۸۰ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

ایمان پورعزیز مربی و همشهری بابلسری محمدنبی رضایی هم در کنارش بود تا تلاش‌های طولانی و چندین ساله این مربی و شاگرد ختم به حضور در مهم‌ترین رویداد ورزش جهان شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم