Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@00:06:05 GMT

قهرمانی تیم دارت گیلان در مسابقات باشگاه های کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۶۸۲۰

قهرمانی تیم دارت گیلان در مسابقات باشگاه های کشور

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: تیم دارت اندیشه سبز خزر نماینده گیلان در دیدار نهایی مسابقات باشگاه های کشور با اقتدار برابر تیم کوشا شیراز به برتری رسید و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
سعید علیپور افزود: در مرحله نهایی مسابقات دارت قهرمانی باشگاه های کشور جام خلیج فارس که در تهران برگزار شد ، ابتدا نماینده گیلان در مرحله نیمه نهایی برابر تیم دارت کات شاهرود به برتری رسید و به دیدار نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در دیدار نهایی ، تیم دارت اندیشه سبز خزر گیلان با نتیجه جالب چهار بر صفر برابر کوشا شیراز پیروز شد و بر روی سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد.
در مرحله نهایی رقابت های دارت لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، تیم های اندیشه سبز خزر گیلان ، کوشا شیراز ، کات شاهرود و پردیسان تهران حضور داشتند که در مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران با هم به رقابت پرداختند.

** راهیابی تیم بسکتبال ملوان انزلی به فینال لیگ برتر گیلان
با انجام دور برگشت از مرحله حذفی رقابت های بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام هادی آمیغ، تیم ملوان بندرانزلی به فینال این مسابقات صعود کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و درفک رشت از دور برگشت این رقابت ها در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی 6 هزار نفره شهدای رشت برگزار شد که در جریان این دیدار ، ملوان بندرانزلی در یک دیدار نزدیک ، جذاب و حساس موفق شد با نتیجه 67 بر 66 برابر تیم درفک رشت به برتری دست یابد.
علی محمد خانمحمدی به عنوان ناظر، ابراهیم گل آرا به عنوان نماینده هیات ، سیدرضا مقیمی به عنوان سرداور ، اصغر قاسمیان و نعیم حسنی نیز به عنوان داور در این بازی حضور داشتند.
با توجه به اینکه در دیدار رفت ، تیم ملوان بندرانزلی با نتیجه 68 بر 61 تیم درفک رشت را شکست داده بود ، این تیم به دیدار نهایی لیگ برتر گیلان راه یافت.
در فینال و دیدار نهایی رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های ملوان بندرانزلی و نوآوران گلبند رشت به مصاف هم خواهند رفت و تیم های بسکتبال درفک رشت و کاوه رودسر در دیدار رده بندی و برای کسب عنوان سوم رو در روی هم قرار می گیرند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285 /2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان با حضور ۹ تیم از ۶ استان در سالن فدراسیون شطرنج برگزار شد که در پایان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان با کسب ۱۱ امتیاز به مقام سوم رسید.
تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز قهرمان شد و تیم پیکار افکار لرستان با ۱۳ امتیاز مقام دوم را به دست آورد.
بازیکنان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان در این مسابقات استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی راد، سید علیرضا حسینی و رضا صادقی بودند.
مربیگری و سرپرستی تیم را هم مرتضی صادقی بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها