Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@00:12:03 GMT

«جان ویک ۳» با نقش آفرینی کیانو ریوز بازمی گردد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۷۱۷۲

«جان ویک ۳» با نقش آفرینی کیانو ریوز بازمی گردد

به گزارش ایسکانیوز، بازگشت «جان ویک» رسما تایید شده و تاریخ اکران سومین قسمت از این فرنچایز اعلام شده است.

کمپانی لاینزگیت سومین قسمت از این فرنچایز اکشن تیراندازی با نقش‌آفرینی کیانو ریوز را روز هفدهم ماه می سال ۲۰۱۹ اکران خواهد کرد. این نخستین باری است که فیلم‌های این مجموعه در تابستان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جزییاتی از خط داستانی این فیلم مشخص نشده است.

«جان ویک: بخش سوم» در حال حاضر تنها پروژه استودیویی است که قرار است در آن تاریخ اکران شود. اوایل همان ماه، دیزنی یک فیلم «انتقام‌جویان» ‌ جدید را به نمایش می‌گذارد و کمپانی ترای‌استار متعلق به سونی اقتباسش از «پروژه رُزی» را پخش می‌کند. علاوه بر این، بازخلق «علاء‌الدین» دیزنی با بازی ویل اسمیت و فیلم «ماین‌کرفت» کمپانی برادران وارنر بعد از آن تاریخ روی پرده خواهند رفت.

در مجموعه فیلم‌های اکشن «جان ویک»، کیانو ریوز نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند که قبلا آدمکش بوده و بعد از مدتی از بازنشستگی بیرون می‌آید تا از عده‌ای از گانگسترها انتقام بگیرد چون آن‌ها تمام چیزهایی که او دوست داشت را از او گرفته بودند. در قسمت دوم این فرنچایز، ویک با آدمکش‌های دیگری می‌جنگید که می‌خواستند برای به دست آوردن بهایی که روی سر او گذاشته شده، او را به قتل برسانند.

«جان ویک» به کارگردانی دیوید لیچ و چد استالسکی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ روی پرده رفت و توانست ۸۸ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی بفروشد. دنباله این فیلم که توسط استالسکی ساخته شده ماه فوریه امسال اکران شد و فروشی ۱۷۱ میلیون دلاری داشت.

درِک کولستاد که فیلمنامه دو فیلم اول را نوشت برای نوشتن قسمت سوم هم بازمی‌گردد.

منبع: مهر

503

فیلم اکشن جان ویک ماین کرفت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اکران فیلم «مست عشق»

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فیلم «مست عشق» درباره سیر زندگی مولانا و مواجهه او با شمس تبریزی است که حسن فتحی آن را در ایران و ترکیه ساخته است. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • آغاز اکران فیلم «مست عشق»