Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران محمدی از آماده شدن فیلمنامه «باد و پرچم» در آینده نزدیک خبر داد که این متن سینمایی را قرار است محمد حمزه ای جلوی دوربین ببرد.

کامران محمدی نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به تازگی با همکاری محمد حمزه ای روی یک فیلمنامه سینمایی کار می کند، گفت: از سه سال پیش قرار بود با محمد حمزه ای کارگردان جوان یک فیلمنامه سینمایی آماده کنیم که بالاخره سراغ آن رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داستان از این قرار است که محمد حمزه ای کتاب های من را بسیار دوست دارد و چون جزو فیلمسازانی است که ادبیات را پیگیری می کند تصمیم گرفتیم با همدیگر یک فیلمنامه سینمایی بنویسیم.

این نویسنده توضیح داد: فیلمنامه ای که در حال آماده شدن است «باد و پرچم» نام دارد و داستان آن یک ماجرای خانوادگی را در فضای جامعه امروز روایت می کند. در واقع این فیلم داستان یک مادر است که دخترش سندورم دان است.

وی با اعلام اینکه فیلمنامه در مرحله بازبینی نهایی است و به زودی آماده ارائه می شود، توضیح داد: این فیلمنامه در سال ۹۴ کامل نوشته شد اما نیاز به تغییراتی داشت که به زودی این تغییرات نیز اعمال می شود.

به گفته وی، محمد حمزه ای در ابتدا به دنبال ساخت این فیلم بود اما با توجه به اینکه فیلمنامه کامل نبود سراغ ساخت «آذر» رفت و آن را به عنوان اولین فیلم بلند داستانی خود جلوی دوربین برد.

محمدی در پایان گفت: من و محمد حمزه ای در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر فیلمنامه را آماده کنیم تا فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‌‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896456

دیگر خبرها

  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی
  • مهم‌ترین تغییرات بودجه ۱۴۰۳ از زبان ریاست سازمان برنامه و بودجه؛ بودجه بخش سلامت به ۴۰۸ همت رسید | برنامه هفتم به‌زودی به دولت ابلاغ می‌شود