Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازلرستان؛ حمید جمشیدی، معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: به تمام اعمال خوب وپسندیده که برای بشریت مفید است فعالیت‌های بشردوستانه گفته می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این جام توانمندسازی اعضای دانش آموزی و مربیان برای درک ارزشهاو اصول انسانی وخدمات داوطلبانه، توانمندسازی اعضا و مربیان برای درک مفهوم احترام و کرامت انسان‌ها درجهت شاد کردن دیگران، توانمند سازی اعضا و مربیان درجهت برقراری دوستی و همکاری وترویج صلح پایدار در جهت زندگی مسالمت آمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جمشیدی تحمل نقد و نظرات مخالف و توانمند سازی دانش آموزان برای درک مفهوم خدمات داوطلبانه بدون منت و تبعیض برای تسکین آلام بشری و ترویج و بکارگیری مهارت‌های بشردوستانه برای مقابله با مخاطرات ناشی از رفتار‌های غیرانسانی مثل خشونت درخانه، مدرسه و جامعه از دیگر اهداف جام بشردوستی بوده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمرلرستان اظهار داشت: درکنار این جام دادرسان دختر استان نیز باکسب مقام اول فعالیت‌های فرهنگی و مقام سوم در رشته پانسمان و بانداژ و پسران نیز باکسب مقام دوم احیای قلبی و ریوی در این دور از مسابقات خوش درخشیدند.

انتهای پیام/م

دادرسان جوان لرستان جام بشردوستی را به خود اختصاص دادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای گروه دوستی پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان

دیگر خبرها

  • مقام بلندپایه ارتش: اینکه بگوییم مسئولین ما خلافکار و دزدند باعث می‌شود جوان ما در ایران نماند /استاد به دانشجوی نخبه می‌گوید تو بی عقلی که مانده‌ای
  • خواننده لرستانی پس از چند سال غیبت به صحنه برمی‌گردد
  • گزینش و نظر نهایی با کادر فنی است
  • سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • دیدار اعضای گروه دوستی پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع