Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:52:36 GMT

در جشن 4 سالگي دکتر سلام چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۴۸۷۵۰

خبرگزاري آريا - جشن 4 سالگي دکتر سلام روز گذشته در سالن شهداي هفتم تير و با حضور چهره‌هاي سياسي و فرهنگي برگزار شد. به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري تسنيم، جشن چهارمين سالگرد «دکتر سلام» با حضور شخصيت‌هاي سياسي، فرهنگي، ورزشي و اقشار مختلف مردم و با حضور چند هزار نفري دانشجويان روز گذشته ( پنج شنبه 23 شهريور) در سالن شهداي هفتم تير برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مراسم شخصيت‌هايي از جمله، محمدباقر قاليباف، محمد حسين صفار هرندي، سيد محمد حسيني، سردار اميرعلي حاجي زاده، سيد محمود رضوي، ناصر سلامي حضور داشتند.

حضور قاليباف شهردار سابق تهران در مراسم دکتر سلام
قاليباف: به جوانان اعتماد کنيم
به گزارش تسنيم، محمدباقر قاليباف از سخنران اين مراسم بود. شهردار سابق تهران در ابتداي سخنان خود گفت: براي حل چالش‌ها بايد به جوانان اعتماد کنيم. بسيار خوشحالم که امسال اين توفيق را پيدا کردم که در جمع اين جوانان باشم.
وي با بيان اينکه برنامه دکتر سلام يکي از نمونه‌هاي موفق در بحث آتش‌ به اختيار از نگاه رهبر معظم انقلاب است ادامه داد: هر کجا به جوانان اعتماد کرديم نتيجه گرفتيم و انقلاب را به پيش برده‌ايم.
شهردار سابق تهران تصريح کرد: هر کجا از جوانان از جمله در پيروزي انقلاب و در دفاع مقدس استفاده کرديم موفق بوده‌ام و هر کجا به قول بچه‌هاي جنگ، پشت خاکريزها مانده‌ايم به جوانان اعتماد نکرده‌ايم.
قاليباف با بيان اينکه برنامه دکتر سلام پايگاهش حرکت مردمي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و موفق است اضافه کرد: اين برنامه بدون تشريفات است و از پايين به بالا است و نمونه شايسته‌پروري و شايسته گزيني است.
وي اظهار داشت: براي پيشرفت انقلاب نيازمند يکايک جواناني هستيم که در برنامه دکتر سلام فعاليت مي‌کنند و بايد براي حل چالش‌هاي پيش رو به جوانان اعتماد کنيم.
شهردار سابق تهران ضمن تشکر از همه مديران و کارکنان شهرداري که در زمان مديريتش، به وي کمک کردند، گفت: اگر موفقيت و خدمتي به مردم صورت گرفت نشات گرفته از اعتماد به جوانان بود به طور مثال اگر پروژه‌اي نتيجه داد کساني که آن پروژه‌ها را طراحي کرده بودند متوسط سنشان زير 35 سال بود.
پس از اظهارات قاليباف تعدادي از کساني که در خيريه بهشت امام رضا(ع) شهردار سابق تهران در آنجا برخي اوقات حضور پيدا مي‌کند از وي تقدير کردند.

تقدير از قاليباف و يک خبرنگار در جشن دکتر سلام
در ادامه اين مراسم از محمدباقر قاليباف شهردار سابق تهران و ناصر سلامي خبرنگار حوزه بهداشت و درمان صداوسيما در اين مراسم تقدير شد.

سردار حاجي زاده :قاليباف باعث گسترش صنعت موشکي شد اما تاکنون اسمي از وي آورده نشده است

سردار امير علي حاجي زاده فرمانده هوافضاي سپاه پاسداران از ديگر سخنرانان اين مراسم گفت:‌ ما نيز مشتري دکتر سلام هستيم و اگر امروز موشکي به اينجا رسيده نمادش شهيد تهراني مقدم است.
وي افزود: کسي که باعث شد موشکي اين‌گونه گسترش پيدا کند و نامش تاکنون برده نشده و حالا مي‌توانيم نام او را ببرم، سردار قاليباف است.
فرمانده هوافضاي سپاه گفت:‌ دوره فرماندهي ايشان تدبيري انديشيده شد تا در هر شهر و استان يک پايگاه موشکي احداث شود.
حاجي‌زاده درباره تقدير از جايگاه شهيد حججي گفت: شهيد حججي يک نماد است. ما به هر پايگاهي که سرکشي مي‌کنيم شاهد حضور صدها حججي هستيم؛ حججي نماد انقلابيون و عزيزان جهادگر و نيروهاي ارزشي است که از اين نيروها بي‌نهايت در نظام مقدس ما وجود دارد.
وي اضافه کرد: امروز مقابل ما جبهه انقلابيون، جبهه صهيونيست‌ها و غرب‌گرايان است؛ اگر بخواهيم با استکبار جهاني مبارزه کنيم بايد مملکت به‌شکل جهادي اداره شود.
تقدير از فرمانده هوافضا سپاه

سردار اميرعلي حاجي زاده که در برنامه ديروز دکتر سلام حضور يافت. از فرمانده هوافضاي سپاه به دليل قاطعيت اين نيرو در پاسخ به حمله تروريستي تهران تقدير شد.
فيلم جديد از لحظه اصابت موشک‌هاي سپاه به مقرهاي داعش در ديرالزور
در اين جشن که با تقدير از زحمات سردار حاجي‌زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و همکارانش همراه بود، فيلم جديدي از لحظه اصابت موشک‌هاي سپاه به مقرهاي داعش در ديرالزور پخش شد.
در فيلم واضح است که موشک اول به يک مقر فرماندهان داعش اصابت مي‌کند و موشک دوم، با دقت بسيار بالا به يک پل ارتباطي روي يک رودخانه اصابت مي‌کند.
صفارهرندي:‌ صداي مخالف را بشنوند و برچسب نزنند/ دکتر سلام متکي به مردم است

محمدحسين صفارهرندي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز گفت: خوشحالم که دکتر سلام هر روز بالغ‌تر و بزرگتر مي‌شود.
وي با اشاره به جابه‌جايي مکان مراسم از استاديوم آزادي به سالن شهداي هفتم تير گفت: اين اتفاق بنده را ياد اين موضوع مي‌اندازد که در جواني به‌طنز برخي‌ها مي‌گفتند آيا مي‌شود که خداوند کاري را بکند و خود قادر به تحمل آن نباشد.
وزير اسبق ارشاد افزود: برخي به‌طنز مي‌گفتند آيا خداوند مي‌تواند جهان را در هندوانه‌اي جاي بدهد و در پاسخ آنها نيز گفته مي‌شد خداوند هر کاري مي‌تواند انجام دهد و اراده او بالاتر از همه اراده‌ها است.
صفارهرندي اظهار داشت: آقاياني که شعارشان اين بود براي ملت ايران که بعد از 38 سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي مردم ايران طعم آزادي را چشيده بودند وعده آزادي مي‌دادند به مجموعه دکتر سلام گفتند که شما آزادي را رها کنيد و به سالن کشتي شهداي هفتم تير برويد و شما چيزي را که مربوط به آزادي است از آن صرف‌نظر کنيد.
وي با بيان اينکه فاصله ادعا تا عمل زياد است، گفت: به‌طور نمونه برخي‌ها وعده رفع تحريم‌ها را دادند که خبري نشد و تحريم‌هاي جديدتري وضع شد و همان‌هايي که وعده داده بودند گفتند هدف ما اين نبوده و ما به‌دنبال چيز ديگري بوديم.
وي با ابراز اينکه برخي‌ها در بحث‌هاي انتخاباتي رقباي خود را متهم به اين کردند که اگر آنها بيايند پياده‌روها را ديوار مي‌کشند گفت: اين موضوع را از آنها پذيرفتيم اما خودشان آمدند و پياده‌روها را جمع کردند و اصلاً صورت مسئله را پاک کردند.
صفار هرندي تصريح کرد: اميدواريم آنها تحمل داشته باشند و صداي مخالفان را بشنوند و برچسب نزنند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: اگر دنبال يک حرکت اساسي و مبنايي از جنس آتش به‌اختيار مي‌گرديم بايد به مجموعه‌هايي از جنس دکتر سلام ارزش بدهيم و آنها را تقويت کنيم.
وزير اسبق ارشاد افزود: دکتر سلام از نمونه‌هاي اصيلي است که متکي به مردم است و استعدادهاي مردمي در آن فعال است که اگر اين‌گونه نبود امروز بايد مجلس را بسيج مي‌کرديم تا از حقوق آنها دفاع کنند.
صفارهرندي اضافه کرد: دکتر سلام کار خود را بر پايه بدنه گسترده اجتماعي قرار داده و هر روز پروبال مي‌گيرد و اميدوارم يک روز شاهد انواع و اقسام دکتر سلام‌ها با حفظ محور مرکزيت آن نباشيم.
انتخاب ژن برتر سال
در پايان اين مراسم حسين فريدون در مسابقه پيامکي جشن 4 سالگي دکتر سلام، ژن برتر سال شد. در حاشيه جشن 4 سالگي دکتر سلام، يک مسابقه پيامکي به منظور انتخاب ژن برتر سال برگزار شد، که در پايان حسين فريدون با اختلاف زياد نسبت به ديگر گزينه‌ها از جمله فاطمه حسيني و پسر محمدرضا عارف به عنوان ژن برتر سال انتخاب شد.

انتخاب ضايع‌ترين عکس سال
همچنين در پايان جشن 4 سالگي دکتر سلام عکس سلفي نمايندگان با فدريکا موگريني مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا به‌عنوان ضايع‌ترين عکس سال انتخاب شد.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است

وزیر ورزش و جوانان گفت: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعدادها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشورها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران که اخیرا موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

هاشمی در این دیدار با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر ژیمناستیک کشور اظهار داشت: این موفقیت و کسب سهمیه می‌تواند شروعی باشد برای رشته‌هایی که شاید تا پیش از این هیچکس به موفقیت آن فکر نمی‌کرد و اینکه بتوانیم در رویداد‌های مهم کسب مدال کنیم. با استعداد‌هایی که وجود دارد و زحماتی که مجموعه فدراسیون انجام داد توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی افزود: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد که اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعداد‌ها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشور‌ها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه حضور در المپیک یک اتفاق بزرگ برای هر ورزشکاری است، اظهار داشت: آن چیزی که در ابتدا مهم است حضور این ورزشکاران به عنوان سفیران کشور در این رویداد است و در مرحله بعدی گرفتن نتیجه از این مسابقات مهم است. تا همین جا که این سهمیه به دست آمده یعنی ورزشکار توانسته شایستگی‌های خود را نشان دهد. از همه دوستانی که برای این رشته مادر تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و همدلی همه دوستان منجر به کسب موفقیت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ژیمناستیک اظهار کرد: از ابتدا یک سیاست را سعی کردیم به فدراسیون‌ها انتقال دهیم و آن هم ایجاد آرامش در جامعه ورزش است. در شرایط آرامش است که ورزشکار و کادر فنی و مجموعه فدراسیون می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: موفقیت ورزشکار باعث خوشحالی مردم می‌شود و خوشحالی مردم نیز یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است. سلایق و رفتار‌های مختلف همیشه وجود دارد و اختلاف سلایق‌ها نباید منجر به ایجاد حواشی و لطمه خوردن به تیم ملی شود.

کیومرث هاشمی اظهار داشت: آن چیزی که خواست جامعه ژیمناستیک و پیشکسوتان این رشته است که در سایه همدلی و ثبات این رشته بتواند به موفقیت‌های دوچندان دست پیدا کند. باید همگی به فضای آرامش کمک کنیم و حیف است که این موفقیت‌ها به هدر برود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما حمایت از فدراسیون‌ها است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به روز شود. به فدراسیون‌ها اعلام کردیم که نیاز‌های اولیه را برای تجهیز کمپ‌های تیم ملی به ما اعلام کنند.

مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش اظهار داشت: خیلی خوشحالم که وزارتخانه و شخص وزیر توجه ویژه‌ای به رشته ژیمناستیک دارد و با این حمایت موفق شدم برای کشورم افتخار بزرگی را به دست آورم.

در پایان این دیدار وزیر ورزش از مهدی الفتی به دلیل افتخاری که برای کشور به دست آورد، تجلیل کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت