Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس میرهاشمی؛ مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: اخیراً در قالب یک تعامل و همکاری سه‌گانه میان انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و همچنین انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، طرحی مبنی بر استفاده از آثار تصویری و عکس دوران دفاع مقدس به منظور تولید آثار تلفیقی هنری در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در اجرای این طرح وظیفه انتخاب تعدادی از عکس‌های دوران دفاع مقدس را در آرشیو خود موجود است، دارد و آنها را برای درج قطعه شعر، عبارت ادبی و حتی دل‌نوشته‌ای متناسب با حال و هوای عکس در اختیار مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری قرار داد.

میرهاشمی عکس‌های انتخابی را چیزی بالغ بر 50 قطعه عنوان کرد و گفت: این آثار از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در اختیار مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قرار گرفته تا عکس‌ها از سوی هنرمندان و ادیبان و شعرای فعال در این مرکز در فرایند انتخاب عبارات، اشعار و دل‌نوشته‌ها که در ذیل هر عکس درج می‌شوند قرار گیرند.

مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: پس از این مرحله عکس‌های مزین به عبارات ادبی در فرایند دیگری هم از سوی هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به مدیریت مسعود نجابتی و هم مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری به مدیریت سیدمسعود شجاعی طباطبایی با طرح‌هایی که به آنها اضافه می‌شود تبدیل به پوسترهایی شده که در ایام هفته دفاع مقدس در حوزه هنری در معرض دید عموم به نمایش در خواهند آمد.

وی در پایان گفت: این عکس ـ پوسترها همچنین در قالب یک مجلد نفیس با کیفیت بالایی چاپی از سوی انتشارات «سوره مهر» منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش فریمان گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های عروسک‌های نمایشی، تربیت کودک، سفال گری، مد و لباس و طراحی دوخت است. 

محمد یوسف پور افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر