Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به دیدار اخیر مجمع نمایندگان استان گیلان با «اسفندیار چهاربند» معاون وزیر و رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: در این دیدار وضعیت نامشخص نیروهای پیش‌دبستانی، حق‌التدریسی و نهضتی‌ بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به جزئیات پیشنهاد معاون وزیر تصریح کرد: پیشنهاد معاون وزیر آموزش‌وپرورش این بود که وضعیت یک‌هزار و 700 نیروی بلاتکلیف آموزش‌وپرورش اعم از پیش‌دبستانی‌ها، حق‌التدریسی‌ها و نهضتی‌ها در یک پروسه زمانی چهارساله مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان گیلان با این پیشنهاد معاون وزیر آموزش‌وپرورش به‌جد مخالفت کردند، خاطرنشان کرد: انتظار و خواسته مجمع نمایندگان استان گیلان از وزیر آموزش‌وپرورش تسریع در روند تعیین تکلیف و جذب نیروهای بلاتکلیف وزارت آموزش‌وپرورش در یک پروسه زمانی دوساله است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت آموزش‌وپرورش اکنون با کسری نیروی انسانی مواجه است، گفت: به وزیر آموزش‌وپرورش پیشنهاد می‌دهم جهت جبران کسری نیروهای انسانی خود، نیروهای سرگردان و بلاتکلیف در وزارت آموزش‌وپرورش را به کار گرفته و استخدام کند.

داداشی، آموزش‌وپرورش را زیربنای توسعه کشورها دانست و افزود: فرزندان این کشور که آینده‌سازان جامعه هستند از سوی آموزش‌وپرورش تربیت و برای ورود به جامعه آماده می‌شوند به همین دلیل قوه مجریه و قوه مقننه باید توجه بیشتری به این وزارتخانه داشته باشند.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران