Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه امت اسلامی در جامعه ولایی قابل تحقق بوده و در غیر جامعه ولایی قابل تحقق نیست؛ اظهار داشت: جامعه ولایی دارای عترتی است که در روز مباهله مشارکت آنها در دین و نقش آنها در احیای دین مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های جامعه ولایی وجود رهبر بوده و در مواقع سخت رهنمود رهبر، جامعه را دستگیری می‌کند و رهبر انقلاب گفته‌اند که مجمع تشخیص مصلحت نظام باید صد درصد انقلابی فکر و عمل کند و انقلابی باقی بماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در واقع تشکیل شده از نخبه‌ترین سیاستمداران بوده و این تأکید اخیرا در بیش از یک سال و 2 سال بر انقلابی بودن و انقلاب ماندن مجمع تشخیص مصلحت نظام یک پیام بسیار مهم دارد.

وی بیان کرد: در موقعیتی که معجزه انقلاب رویش‌هایی در نسل سوم و چهارم به وجود آورده که شهید حججی را تحویل این جامعه می‌دهد برخی مسئولان می‌گویند انقلاب گذشت و چهره زندگی آنها و روش معیشتی و معاشرتی آن‌ها از نظر تجملاتی در بستر این انقلاب در کنار خون شهدا به شکلی است که با انقلاب هماهنگی ندارد.

امام‌جمعه مشهد‌مقدس خاطرنشان کرد: این افراد نه فکر انقلابی و نه عمل انقلابی دارند برخی از مسئولان در فکر و رفتار و عملشان اصلا به شکل حججی نمی‌آید حتی بعضی اوقات جوانان انقلابی را به عنوان یک فرد تندرو می‌دانند.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: در این نظام یک طرف محسن حججی و شهدای رزمنده حرم هستند و یک طرف دیگری است فردی است که تفریحات تابستانی دخترش را از جیب بیت‌المال پرداخت کرده و یک نخبه سیاسی نیز می‌گوید که اینها ذخیره انقلاب هستند این حرف چه معنی می‌دهد یعنی شهید حججی ذخیره انقلاب نیست اما این‌ها هستند؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: ما در پیمودن مسیر انقلاب با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستیم و مردم ما باید مقابله کنند و این کار را دارند می‌کنند و دلیل آن هم مدافعان حرم است.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: در تشخیص مصلحت نظام باید مصلحت انقلاب در نظر گرفته شود و اگر بنا است یک روزی مراوده خارجی براساس مصلحت معیشتی و برخلاف مصلحت انقلاب باشد نباید به آن تن داد.

901

آیت الله علم الهدی مجمع تشخیص مصلحت نماز جمعه مشهد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند