Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگ طلایه داران معروف در حسینیه ثارالله شهرک ولیعصر(عج) ملایر افزود: پس از گذشت 14 قرن از حادثه عاشورا هنوز دشمنان نتوانسته اند کوچکترین ایرادی بر قیام عاشورا وارد کنند.
وی ادامه داد: باید از سیره و روش سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا درس بگیریم و در مسیر آموزه های دین گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه ملایر گفت: حضور مردم و دسته جات عزاداری و هیات های مذهبی در مراسم عزاداری امام حسین(ع) قابل تقدیر است که از صفر تا صد مراسم امام حسین(ع) باید زیبا و بدون عیب و نقص باشد.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: آئین های عزاداری سرور و سالار شهیدان باید به گونه ای برگزار شود که قابل پخش در رسانه های بین المللی باشد.
وی ادامه داد: هر کجا دشمن خواست از مراسم هایی همچون عزاداری سیدالشهدا(ع) سوء استفاده کند، خداوند جلوی این اقدام آنان را گرفت.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم ولایت مدار و انقلابی ملایر همواره در تمامی عرصه ها همچون آئین های عزاداری امام حسین(ع) پای کار بوده اند و با شور و احساس به سیدالشهدا(ع) عشق می ورزند.
حجت الاسلام احد آزادی خواه بر لزوم دوری از بدعت گذاری در آئین های عزاداری امام حسین(ع) تاکید کرد و افزود: امروز جای چهره های معنوی و مدرس گونه همچون حجت الاسلام ابوترابی فرد در عرصه هایی مانند مجلس شورای اسلامی خالی است که نقش مهمی را در تبیین قیام عاشورا ایفا کرده است.
همزمان با فرا رسیدن ایام محرم همایش بزرگ طلایه داران معروف شامگاه پنجشنبه با حضور عضو هیات عالی حل اختلاف قوای سه گانه در شهرستان ملایر برگزار شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/1181
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:الهام تدین

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران