Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرچک- مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک گفت: ۳۰ هزار دانش آموز قرچکی در ۹۲۰ کلاس دوره ابتدایی تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیکبخت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان قرچک اظهار داشت: طرح سفیران سلامت با همکاری شبکه بهداشت شهرستان قرچک انجام شده و امسال نیز طرح پالایش و آزمایش از دانش آموزان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بحث معضلات اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و تهدیدهای شبکه ای اجتماعی بررسی هایی در آموزش و پرورش انجام شده و راهکارهای مناسبی در این خصوص دیده شده است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک افزود: بازگشایی مدارس مقارن شده با ایام سوگواری امام حسین(ع) که دانش آموزان خود را برای ورود به مدرسه آماده می کنند و خانواده خود را برای ورود به دانشگاه ایستادگی و صبر که برای عزاداری این ایام آماده می شوند، خانواده ۳۰۰۰ نفری آموزش وپرورش شهرستان قرچک نیاز به حمایت همه مسئولین شهرستان دارد، حمایت و پشتیبانی مسئولین در شهرستان باعث پیشرفت و ترقی شهرستان می شود.

وی بیان داشت: در سال تحصیلی جدید مرکز مشاوره شهرستان قرچک با حضور مسئولین شهرستان افتتاح می شود که در جهت ارایه خدمات مشاوره به اولیاء و دانش آموزان فعالیت می کنند .

نیکبخت اظهار کرد: در سال گذشته در بحث دار القرآن اقدامات مناسبی صورت گرفته است، برگزاری مسابقات قرآنی در هفته قرآن، برگزاری محفل انس با قرآن در همه مدارس، جذب قرآن آموز در طول سال، تربیت قاریان قرآن در شهرستان جهت آموزش و تعامل با معلمان قرآن در مدارس از اقدامات دارالقرآن این شهرستان است.

وی در خصوص معاونت آموزشی آموزش و پرورش قرچک گفت: سایت های کامپیوتر هوشمند در هنرستان ها، کارگاه های آموزشی در مدارس کارو دانش تا ۷۰ درصد تجهیز شد و امکانات کارگاههای آموزشی به روز رسانی شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک گفت: در خصوص قبول شدگان در کنکور سراسری در سال جاری رتبه زیر هزار داشتیم که یک افتخار است، یکی از اقدامات مناسب در در سال قبل برگزاری اردوی مطالعاتی نوروز بود که دانش آموزان را برای کنکور آماده کرد.

نیکبخت گفت: در دوره ابتدایی سی هزار دانش آموز در ۷۶مدرسه و ۹۲۰ کلاس درسی تحصیل می کنند، در تابستان ۵۲۰۰ نوآموز پایه اول در پایگاه های سنجش سلامت از نظر سلامتی چشم،گوش،قد و وزن مورد سنجش قرار گرفتند.

وی در خصوص توزیع کتاب ها نیز گفت: کتب های درسی مدارس در حال توزیع است و جشن شکوفه ها در ۲۹شهریور ماه نیز برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد