Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام بالاترین مجمع و جمعیت نخبه سیاسی کشور و وابسته به انقلاب است و رهبری تاکید کردند که 100 درصد باید انقلابی فکر و عمل کرده و انقلابی هم باقی بماند.


وی ادامه داد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی بودن مجمع تشخیص مصلحت، خطاب به تبار نخبگان سیاسی کشور است زیرا برخی حرفهایی می زنند که نشان دهنده عوض شدن تفکر انقلابی آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر بنا است روزی یک تعامل بین المللی و مراوده خارجی بر حسب جریان معیشت اقتصادی و گذران چرخ مدیریت نظام، اما بر خلاف مصلحت انقلاب و روند آن شکل گیرد مجمع تشخیص مصلحت نباید به آن تن دهد زیرا مصلحت انقلاب بر سایر مصالح مقدم است.

آیت الله علم الهدی گفت: در پیمودن مسیر انقلاب با خیلی از چالش ها روبه رو هستیم و مردم باید مقاومت، مقابله و مجاهده کنند که می کنند و دلیل آن شهدای مدافع حرم است که مرزبانی انقلاب اسلامی را در کویر عراق و شام و در گرمای 54 درجه با نثار جان خود انجام می دهند.

وی با بیان اینکه می گویند انقلاب دوره اش گذشته و مربوط به سال 57 است، افزود: این افراد حتی انقلابیون و جوانان جان بر کف حزب اللهی را به عنوان تندرو و از نوع منافقین معرفی می کنند.

وی افزود: بعضی خواص که نخبه سیاسی هم هستند در فکر و عمل و قیافه به شکل و رفتار شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم و امام(ره) و رهبری نمی آیند و طور دیگری فکر می کنند و به هیچ وجه فکر و عمل آنها با انقلاب هماهنگی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه مباهله اظهار کرد: جامعه ولایی در راس آن عترت و نظام وابسته به عترتی است که مشارکت آنها در احیای دین در روز مباهله مشخص شد و لذا در جامعه غیرولایی جایگاه تحقق امت به صورت امت واقعی نیست.

آیت الله علم الهدی افزود: در جامعه ولایی نیز رهبری و هدایت اصلی در جهت راهبرد اسلامی و دینی جامعه به دست عنصری است که یا ازعترت است یا وابسته به عترت پیامبر(ص) و 40 سال از این انقلاب سپری شده است و در همه جای تحولات نظام و موقعیت های بحرانی، همان رهنمود، حکمت و راهبرد رهبر است که جامعه را دستگیری می کند.

امام جمعه مشهد گفت: بعد از غدیر برنامه ای شفاف تر از مباهله در فضیلت اهل بیت(ع) نداریم و خوب است که روز مباهله به عنوان روز عترت نامگذاری شود.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: اینکه برخی مداحان می گویند دستها را بلند کنید و بگویید یا زهرا(س) و یا حسین(ع) به عنوان ابتهال و گریه و حاجت خواستن، درست نیست زیرا ابتهال شایسته درگاه خدا است و ما نباید در مقام عشق و دلداگی به اهل بیت(ع) از حدود عبودیت و بندگی خدا خارج شویم.

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره مادرید به بازیگر «بَدَوی» رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، حسین ثمری بازیگر فیلم کوتاه «بَدَوی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرزاد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم مستقل مادرید دریافت کرد.

در متن این جایزه ذکر شده است: «طمع، خودخواهی، حسادت، انتقام و میل به قدرت در یک اثر مدرن و غافلگیرکننده بر روی پشت‌بام‌های تهران، گویی فضایی محصور با سیم خاردار را ارایه می‌کند تا این تنش‌ها سرریز شود. احساسات و دوئل اجتناب‌ناپذیر حماسه ابدی بین تمدن و بربریت در آن ظاهر می‌شود و این جامعه کوچک همسایه‌گونه را به این فکر وا می‌دارد که آیا تهران می‌تواند زیست‌پذیر و آرام باشد یا خیر؟ در این فیلم حسین ثمری نقشی نمادین و فراموش‌نشدنی را با نگرشی جسورانه و عصیان گرایانه ایفا می‌کند.»

در خلاصه داستان این فیلم که روایتی پست مدرن و کمدی از زندگی و فرهنگ آپارتمان نشینی در ایران دارد، آمده است: «بَدَوی» برشی از زندگی سه همسایه مجرد است که در یک آپارتمان مستاجر هستند. زندگی آنها و قوانین آپارتمانشان با آمدن همسایه چهارم که خود، صاحبخانه و همچنین متاهل است، تغییر می‌کند.

حسین ثمری، علی زرمهری و حمیدرضا داستار بازیگران این فیلم هستند.

عوامل «بَدَوی» عبارتند از تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: علیرضا فرزاد، مدیر فیلمبرداری: بنیامین بنائی‌نژاد، تدوین: محمدمهدی فروغی، مدیر تولید: عرشیا رهایی، طراح صحنه: آیدا اعتصامی‌راد، مدیر صدابرداری و صداگذار: مجید نجاتی، آهنگساز: کیارش شاهانی، منشی صحنه: زهرا شفیعی، گروه کارگردانی: محمدمهدی فروغی و الهه اسماعیلیان، گروه فیلمبرداری: متین مؤدب، علی عطار، اپراتور دوربین: آرش غلامی، گروه صدابرداری: داوود قلیپور، رسا محمدی، مبین آذرمیدخت، گروه تولید: زهرا پناهنده، ثنا مشکین مهر، اصلاح رنگ و نور: بنیامین بنایی‌نژاد، عکاس: امیر کرونی، مشاور فیلمنامه: علی زرمهری، گرافیست و طراح پوستر: آیدا اعتصامی راد.

کد خبر 6058187

دیگر خبرها

  • ضیافت افطاری مداحان استان قم برگزار شد
  • هجدهمین سالگرد آیت الله یثربی در کاشان
  • رهبری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ایران است
  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر «بَدَوی» رسید
  • بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات امسال کامل نشد/ ادامه بررسی از ۱۵ فروردین
  • آموزش و پرورش از ارکان اصلی هر جامعه است
  • ماجرای اعدام خبرنگار ایرانی «آبزرور» در عراق چه بود؟ / مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • حوزه باید برخی از دوگانگی‌های جامعه را جمع کند
  • آیت‌الله اعرافی: حوزه باید برخی از دوگانگی‌های جامعه را جمع کند