Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی ضمن محکوم کردن جنایات میانمار بر اقدام عملی کشورهای اسلامی در سایه بی توجهی هدفمند مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی ضمن محکوم کردن جنایات میانمار بر اقدام عملی کشورهای اسلامی در سایه بی توجهی هدفمند مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح بیانات خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی را در ادامه مشاهده می کنید.

آیت الله دری نجف آبادی:

ماهیت پلید آمریکا بعد از برجام برای جهان نمایان شد/اهدای جایزه صلح نوبل به جنایتکاران مایه ننگ است

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه بعد از برجام آمریکا با بهانه های مختلف هر روز به دنبال نقض آن است،گفت:هنوز حساب های بانکی آزاد نشده و هر روز تحریم های جدیدی ایجاد می شود، همه این اقدامات ماهیت پلید آمریکا را برای جهانیان نمایان می کند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل ازاراک امروز؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه به بازگشت با سلامت زائران خانه خدا اشاره کرد و گفت: امیدواریم که این سفر توشه خوبی برای زائران باشد.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه مراسم حج امسال با شکوه برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم که در سال های بعد هم شاهد برگزاری این مراسم با شکوه باشیم و شیعیان در کنار سایر مسلمانان این فرضیه الهی را به جای بیاورند.

وی به آغاز ایام محرم اشاره کرد و ادامه داد: باید آمادگی لازم را برای ورود به این ماه شریف پیدا کنیم تا با آمادگی کامل مراسم تاسوعا و عاشورا را برگزار کنیم.

امام جمعه اراک به برگزاری مراسم پر محتوا و معنوی در ایام محرم تاکید کرد و گفت: شعرا و مداحان از به کار بردن مطالب خلاف واقع، بدون سند و غیر واقعی در مراسم سوگواری شهادت ابا عبد الله الحسین(ع) خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ماه محرم را بهترین فرصت برای نشان دادن عظمت امام حسین(ع)، حضرت زینب(س) و خاندان پیامبر برای نسل جوان و جهانیان عنوان کرد و ادامه داد: مکتب امام حسین(ع) مکتب آزادی خواهی، عزت و شرف و اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی ادامه داد: لازم است با برنامه ریزی، این مکتب را به درستی به تشنگان راه معرفت معرفی و ارائه کنیم تا بازتاب خوبی در سطح جهانی داشته باشد.

دری نجف آبادی به دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام پارلمان با عظمتی با مسئولیت سیاستگذاری، رفع اختلاف بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان ، معضلات نظام و نظارت است.

امام جمعه اراک به بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: تربیت جوانان موضوع مهمی است چرا که آینده کشور در گرو تربیت مناسب امروز دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید با اقداماتی که در حوزه علمی کشور صورت می گیرد شاهد ابتکارات و خلاقیت هایی برای گره گشایی از مشکلات باشیم.

اهدای جایزه صلح نوبل به خانم «سوچی»مایه ننگ است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به جنایت های صورت گرفته در کشور میانمار برعلیه مسلمانان اشاره کرد و گفت: متاسفانه مجامع بین المللی در برابر این همه جنایت سکوت کرده اند که این مایه تاسف است.

دری نجف آبادی اضافه کرد:اهدای جایزه صلح نوبل به خانمی که در برابر این همه جنایت بی تفاوت است مایه ننگ است و باید فاتحه این جایزه را خواند.

بزرگترین رسوایی آمریکا بعد از برجام

وی به نقض مکرر برجام توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا نشان داد که به تعهدات خود پایبند نیست و این بزرگترین رسوایی برای این کشور خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در حالی که دوسال مذاکرات برجام طول کشید ولی بعد از برجام آمریکا با بهانه های مختلف هر روز به دنبال نقض برجام است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه هنوز حساب های بانکی آزاد نشده و تحریم های جدید ایجاد شده است افزود: همه این اقدامات ماهیت پلید آمریکا را برای جهانیان نمایان تر کرد.

هفته دفاع مقدس بر گرفته از مکتب اهل بیت(ع) است

دری نجف آبادی به هفته دفاع مقدس هم اشاره ای کرد و گفت: این هفته فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است فرهنگی که بر گرفته از مکتب اهل بیت و فرهنگ دفاع از حق در برابر باطل است.

امام جمعه خمین

گذر زمان، بدعهدی و خیانت های آمریکا را هویدا کرد

امام جمعه خمین گفت: هر چه زمان می‌گذرد توطئه‌ها و بدعهدی‌های آمریکا در برابر ایران، بیشتر برای مردم نمایان می‌شود، همین تحریم‌های جدید و نقض برجام از جمله این موراد است که باعث شد تا مردم بفهمند، امریکا قابل اعتماد نیست.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان خمین امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بدعهدی آمریکا در برابر ایران گفت: هر چه زمان می‌گذرد توطئه‌ها و بدعهدی‌های آمریکا در برابر ایران، بیشتر برای مردم نمایان می‌شود، همین تحریم‌های جدید و نقض برجام از جمله این موراد است که باعث شد تا همه بفهمند، آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی همچنین به حادثه تروریستی داعش در عراق اشاره و بیان کرد: در حادثه تروریستی داعش چندین نفر از زائران ایرانی و عراقی به شهادت رسیدند که نشان از تضعیف گروه‌های تکفیری و تحکیم و استواری جبهه مقاومت است.

حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه خمین به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این مجمع باید فکر و عمل انقلابی داشته باشد و انقلابی بماند چرا که تاثیر مهمی در مدیریت کشور دارد.

وی همچنین به حمله ۳۳ سال پیش اسرائیل به صبرا و شتیلا اشاره و بیان کرد: اسرائیل در آن زمان به مردم مظلوم این مناطق حمله کرد و در سال ۶۱ هم بیروت را اشغال کرد اما امروز ذلیل و خوار شده است و قدرتی ندارد.

امام جمعه خمین در ادامه به نزدیک شدن به ماه محرم اشاره و تصریح کرد: در ماه محرم، مسئولین هیئت‌ها باید به منظور استفاده معنوی هر چه بهتر جوانان از مجالس عزاداری، از سخنرانان خوب استفاده کنند تا بتوان از لحاظ معنوی تاثیرگذاری بیشتری بر روی آنها داشت.

حسینی همچنین به مدیریت بهتر نذری‌ها اشاره کرد و گفت: در دهه اول ماه محرم خیلی از مردم در نذری دادن اسراف می‌کنند که می‌توانند برخی از آنها را در دهه دوم محرم بدهند.

وی همچنین به روز خانواده اشاره کرد و افزود: خانواده‌هایی که مذهبی و اسلامی هستند مشکلات کمتر و زندگی خوبی دارند که باید تلاش کرد تا سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها ترویج شود چرا که با این کار بسیاری از مشکلات خانواده‌ها حل خواهد شد.

حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به درگذشت مرحوم آیت‌الله خزعلی، مرحوم محمد حسین شهریار و همچنین روز مباهله اشاره کرد.

امام جمعه شازند

سکوت جامعه جهانی دربرابر جنایات میانمار منفعت طلبانه است

امام جمعه شازند با اشاره به جنایات علیه مسلمانان در میانمار گفت: چند سالی است مسلمانان در این منطقه قربانی متعصبان بودایی می شوند و جمع زیادی بی خانمان شده اند؛ اما صدایی از جامعه جهانی بین المللی درنیامد و بر اساس منافع خود سکوت کرده اند.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به روز مباهله گفت: بیست و چهارم ذی‌الحجه مشهور به روز مباهله در تاریخ اسلام است؛ زمانی که رسول گرامی اسلام خواستار ایمان آوردن یهودیان به دین اسلام شدند و عده‌ای از آنان از پذیرش دین اسلام روی گرداندند، این امر میان پیامبر اکرم(ص) و یهودیان شکل گرفت.

وی روز مباهله را روز اثبات حقانیت اهل بیت پیامبر اکرم(ص) و عزت اسلام و مسلمین عنوان و اظهار کرد: این حقانیت اسلام تا روز قیامت نیز ادامه خواهد داشت.

امام جمعه شازند در ادامه با محکوم کردن جنایات علیه مسلمانان در میانمار تصریح کرد: کسانی که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند در مقابل این قتل‌عام هیچ سخنی به زبان نمی‌آورند و به یکدیگر جایزه صلح نوبل اهدا می‌کنند.

موسوی ادامه داد: چند سالی است مسلمانان در این منطقه قربانی متعصبان بودایی می شوند و جمع زیادی بی خانمان شدند؛ اما صدایی از جامعه جهانی بین المللی درنیامد و بر اساس منافع خود سکوت کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی جشن عاطفه ها و لزوم کمک به فقرا و نیازمندان اشاره و تاکید کرد: کمک به مستمندان افزون بر تاثیر اخلاقی بر انسان باعث برطرف شدن چالش های اقتصادی دیگران می شود و محصول این کمک ها ایجاد فضای همدلی، صفا و صمیمیت در جامعه است.

امام جمعه شازند همچنین با تاکید بر اینکه مسئولان باید در خدمت به مردم تمام تلاش خود را به کار ببندند خاطر نشان کرد: مسئولان باید بدانند که خادمان مردم هستند نه آمران آنان و با احترام با مردم برخورد شود.

امام جمعه آشتیان:

خانواده؛ مرکز توسعه آرامش/مسلمانان مظلوم میانمار منتظر اقدام عملی کشورهای اسلامی هستند

امام جمعه آشتیان گفت: خانواده مرکز توسعه آرامش است، ریشه تمام مشکلات امروز در فروپاشی خانواده است، خانواده در غرب دچار بحران شده و راه حلی برای آن ندارند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز مباهله گفت: جریان مباهله درس هایی برای ما داشت، یکی از درس های مباهله این است که اهل بیت(ع) همواره پیامبر (ص)را یاری می کردند و ایشان را تنها نمی گذاشتند، اگر انسان هدف و ایمان به هدف داشته باشد حاضر است خود و فرزندانش را در معرض خطر قرار بدهد.

وی با اشاره به اینکه روز مباهله، روز خانواده اسلامی است، افزود: روز نزول آیه؛« هل اتی» را روز خانواده نامیده اند، خانواده ستون فقرات جامعه و سلول های تشکیل دهنده جامعه است.

خانواده؛ مرکز توسعه آرامش

نیشابوری اظهار کرد: سلامت خانواده سبب سلامت جامعه و فسادآن باعث فساد جامعه می شود.

امام جمعه آشتیان گفت: خانواده مرکز توسعه آرامش است، ریشه تمام مشکلات امروز در فروپاشی خانواده است، خانواده در غرب دچار بحران شده و راه حلی برای آن ندارند.

وی گفت: برای مقابله با فروپاشی خانواده و جلوگیری از طلاق باید هر یک از زن و مرد جایگاه و حقوق واقعی خود را بشناسد و به آن عمل کنند.

نیشابوری اظهار کرد:جلوگیری از اختلاط زن و مرد، حفظ حریم و عفت و حیای زن و مرد سبب انسجام نهاد خانواده است.

امام جمعه آشتیان افزود: دستگاه های فرهنگی وظایف خطیری در حفظ کانون خانواده دارند و نباید کوتاهی کنند.

رانندگان برای کاهش تلفات باید قوانین را رعایت کنند

وی با اشاره به تصادفات اخیر گفت: در تصادفات جاده ای، ماشین و عامل انسانی نقش دارند، سالانه ۸۰۰ هزار تصادف در ایران اتفاق می افتد و ایران رتبه اول تصادفات را در جهان دارد و این بدلیل عدم رعایت مردم است،رانندگان برای کاهش تلفات باید همکاری و قوانین را رعایت کنند.

بالاترین خیرات کمک به دانش آموزان است

نیشابوری با بیان اینکه بالاترین خیرات کمک به دانش آموزان است، گفت: در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و یتیم وظیفه اخلاقی و دینی همه ما است.

وی افزود: دانش آموزانی هستند که بدلیل نداشتن امکانات با کم حوصلگی به مدارس می روند، لذت کمک به یاری دانش آموزان با هیچ لذتی قابل مقایسه نیست.

جشن عاطفه ها؛ مخصوص انسانهای درد آشنا

امام جمعه آشتیان گفت: جشن عاطفه ها مخصوص انسانهای درد آشنا است، کسانی که نسبت به آینده احساس وظیفه می کنند در جشن عاطفه ها شرکت می کنند.

وی بیان کرد: انسان با وجدان و دیندار هرگز نمی تواند در برابر فقر و نداری یک دانش آموز بی تفاوت باشد.

خرید لوازم التحریر ایرانی؛ کمک به اقصاد کشور

نیشابوری اظهار کرد: چرا مردم لوازم التحریر ایرانی نمی خرند تا به اقتصاد کشور کمک کنند؟!

امام جمعه آشتیان گفت: امسال ۲۰ میلیون دانش آموز و دانشجو مشغول تحصیل می شوند، اگر لوازم التحریر ایرانی برای دانش آموزان خریداری شود به اقتصاد کشور کمک می شود.

مسلمانان مظلوم میانمار منتظر اقدام عملی کشورهای اسلامی هستند

وی ضمن محکوم کردن جنایات و نسل کشی در میانمار گفت: دنیای امروز دنیای تسلط ظالمان است و جمهوری اسلامی ضد ظلم است و در برابر ظالمین می ایستد ولو در هر کجای جهان باشند.

نیشابوری اظهار کرد: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت سر دولت میانمار هستند، چرا مسئولین مملکتی در نشست آستانه مسئله میانمار را مطرح و تصمیم گیری نکردند و فقط به صدور بیانیه اکتفا کردند؟!

امام جمعه آشتیان گفت: تجارت اسلحه به آمریکا و رژیم صهیونیستی اجازه نمی دهد جلوی این جنایات را بگیرند، درگیری در میانمار سیاسی است نه مذهبی.

وی خاطر نشان کرد: دبیر کل سازمان ملل نباید به محکوم کردن خالی اکتفا کند بلکه باید اقدام عملی انجام دهد، مسلمانان مظلوم میانمار منتظر اقدام عملی کشورهای اسلامی هستند.

امام جمعه دلیجان

اقامه امر به معروف و نهی از منکر در مجالس حسینی محور باشد

کرامتی با اشاره به روزمباهله گفت:امام حسین (ع) برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد از این رو باید در مجالس و محافل مختلف مذهبی، نسبت به تبیین مرام شهیدان راه امر به معروف و نهی از منکر توجه خاصی صورت گیرد.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل ازپیام دلیجان؛حجت الاسلام محمد تقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه های این هفته نماز جمعه دلیجان به روز مباهله اشاره کرد و گفت: مباهله، اثبات صدق دعوت پیامبر و سند عظمت اهل بیت (ع) است.

کرامتی با اشاره به اینکه مباهله پیامبر با مسیحیان نجران، در روز بیست وچهارم ذی الحجّه سال دهم هجری اتفاق افتاد اظهار کرد: این روز گواه انفاق، ایثار، جود و سخاوت علی بن ابیطالب(ع) و خانواده بزرگوار ایشان است.

وی با بیان اینکه در آستانه ایام سوگواری امام حسین علیه السلام هستیم ادامه داد: امام حسین (ع) برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد از این رو باید در مجالس و محافل مختلف مذهبی، نسبت به تبیین مرام شهیدان راه امر به معروف و نهی از منکر توجه خاصی صورت گیرد.

امام جمعه دلیجان گفت: روحانیان و مداحان که توفیق خدمتگذاری به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) را پیدا کرده اند باید در این عرصه به دور از خرافات برای احیا و ترویج فرهنگ ناب اسلام تلاش ویژه ای داشته باشند.

کرامتی به حوادث تلخ و دردناک میانمار اشاره و اظهار کرد: مردم میانمار سال ها است که با مسالمت زندگی می کنند و تاریخ این کشور گواه آن دارد که استقلال آنان از استعمار،تاثیر جانفشانی مسلمانان در برهه های مختلف بوده است.

امام جمعه دلیجان خاطرنشان کرد: از جمله اهدافی که می توان در این حادثه دید، ساختار صهیونیستی دولت و ارتش میانمار است و از سوی دیگر سکوت آمریکا، اروپا و سازمان ملل حکایت از این دارد که دست های پشت پرده نقشه هایی در سر دارند.

امام جمعه کمیجان مطرح کرد:

نسل کشی، نقشه طراحی شده برای کاهش جمعیت مسلمانان/ ناامنی و جنگ فراگیر؛ اولین پیامد جدایی کردستان عراق

امام جمعه کمیجان گفت:براساس بررسی جامعه شناسان طی ۷۰سال آینده جمعیت مسلمانان با این نرخ رشد از مسیحیان بیشتر خواهد شد، برهمین اساس در یک نقشه بین المللی جمعیت مسلمانان باید کاهش یابد و با این نگاه در حال کشتن مسلمانان بی گناه هستند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعهاین هفته کمیجان با تاکید بر اینکه سبک زندگی اسلامی در پرتو فرهنگ ساده زیستی است؛ گفت: در سیره معصومین(ع) حذف تجملات از زندگی و عدم اسارت در چنگال مال و مقام و نیز گام برداشتن به سوی قله های معنویت به عنوان الگویی برای تمامی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: عمل به تقوا در بین مسئولان به معنای انجام دادن وظایف قانونیشان است.

وی ادامه داد: روند عفاف و حجاب در طول یک سال و نیم گذشته، سبب نگرانی شدید خانواده‌ها شده است.

شعبانی افزود: فارغ از هر نوع دیدگاهی، همه خانواده‌ها بر این باور هستند که رها کردن این فضا به ضرر همه جامعه است.

وی تصریح کرد: واقعیت اجتماعی نشان می‌دهد استمرار این مسیر باعث آسیب همگانی در جامعه می‌شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در مدت انجام طرح نور، تأثیرات خوبی را در سطح جامعه شاهد هستیم، گفت: باید از کسانی که از پلیس تذکر گرفتند و به آن تمکین کردند و فرهیختگی از خود نشان دادند، تشکر کنم.

شعبانی با اشاره به اینکه در عرصه حجاب و عفاف نیازمند اقناع سازی هستیم، اظهار کرد: بالغ بر ۲۷ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس آخرین مرحله است

وی اضافه کرد: دولت، قرارگاه عفاف و حجاب و نهادهای فرهنگی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی در عرصه حجاب و عفاف را ارائه دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار پوشاک یکی از ضرورت‌هاست، گفت: در روابط بین الملل شرق و غرب تفاوتی ندارد، مهم حرکت در مسیر منافع اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه اگر این توافق نامه‌ها اجرایی شود، چالش جدی برای تحریم‌ها خواهند بود، افزود: دولت اجرایی شدن توافق‌نامه‌ها را با تمام توان پیگیری کند.

امام جمعه همدان با اشاره به مردم باید اثرات این سفرها و قراردادها را در زندگی روزمره خود ببینند، گفت: امروز وظیفه مسئولان و متولیان، حمایت از کارگران و جامعه کارگری است.

شعبانی ادامه داد: حمایت از جامعه کارگری تنها افزایش چند درصدی حقوق نیست، چرا که با وجود تورم کارگر از تورم عقب می‌ماند و مهم طراحی ساز و کار اقتصادی مناسب است.

وی با بیان اینکه باید از کارفرما حمایت شود تا او هم بتواند از کارگر حمایت کند، گفت: تجمعات دانشجویان بر علیه نسل کشی کودکان در غزه در کشورهای مدعی حقوق بشر، با هجوم پلیس به آن‌ها همراه شده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: زمانی که عده‌ای به صورت مسلح قصد براندازی کشوری را دارند، این کشورها دم از حقوق بشر می‌زنند، اما در برابر دانشجویان کشور خودشان چنین رفتارهایی انجام می‌دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه مدعیان دروغی حقوق بشر، آبروی شعار آزادی بیان را برده‌اند، گفت: اقدامات یک روحانی در سریال مشاور، می‌تواند به الگویی برای مساجد سراسر کشور و معرفی مسجد به عنوان محور حل مشکلات مردم تبدیل شود.

کد خبر 6089160

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • خلجی: ادعای دروغین حفظ حریم دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود