Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، فرانک وینسنت بازیگری که در سه فیلم «گاو خشمگین»، «رفقای خوب» و «کازینو» با مارتین اسکورسیزی همکاری داشت، دو روز پیش در ۷۸ سالگی درگذشت و حالا آقای کارگردان بیانیه‌ای احساسی به یاد او منتشر کرده است.



مارتین اسکورسیزی در این متن نوشته است:

فرانک وینسنت کسی بود که می‌توانستم رویش حساب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیگری طبیعی بود که جلوی دوربین، روی صحنه و موقع فیلمبرداری راحت بود. او از هر لحاظ کار را آسان می‌کرد. او یک نابغه بود. وینسنت روز چهارشنبه در اثر اختلال ایجاد شده پس از انجام عمل قلب باز در سن ۷۸ سالگی درگذشت. او نقش رئیس مافیا فیل لئوتاردو را در سریال «سوپرانوز» بازی می‌کرد. وینسنت اخیرا در قسمتی از «نظم و قانون» بازی کرد و سال گذشته هم در سریال انیمیشن «آقای پیکلز» مسئولیت صداپیشگی شخصیت جان گاباگولی را بر عهده داشت. ما در سه فیلم با هم کار کردیم و هربار او در کنار پارتنر قدیمی‌اش جویی پسکی بازی می‌کرد. من همیشه از نبوغ او برای بداهه‌گویی متحیر می‌شدم. وینسنت بازیگر کاری بود و آن‌قدر دنیایی را که ما داشتیم به تصویر می‌کشیدیم را خوب می‌شناخت که اصلا به نظر نمی‌رسید دارد بازی می‌کند. من همیشه از هنرمندی او در شگفت می‌ماندم و به خاطر کار کردن با او و شناخت‌اش،‌ خودم را آدم خوش‌شانسی می‌دانستم.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه زیبای پامنار خوزستان + فیلم

پامنار در محدوده سد دز و کرخه واقع شده و روستایی آباد می‌باشد. همین سد تبدیل به یکی از جاذبه‌های دیدنی روستای پامنار دزفول شده است.

در این مکان می‌توانید به تماشای جانوران و پرندگان مهاجر بنشینید، کوهنوردی یا پیاده روی کنید و هنگامی که شب فرا می‌رسد نظاره گر آسمان پرستاره باشید. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • استادانی که سن نمی‌شناسند/ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • لحظه احساسی رسیدن بچه روباه به مادرش در خیابان ولنجک + فیلم
  • منطقه زیبای پامنار خوزستان + فیلم
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • حس وطن دوستی با شنیدن مستندهایی درباره شهدا