Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ عامل دلگرمی هنرمندان استان خوزستان است و به همین جهت باید بیش از گذشته نیازهای آن را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک،عصر امروز و با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی نشست هماهنگی برگزاریبیستوسومینجشنواره تئاترلاله‌های سرخ با موضوع شرح حماسه رزمندگانهشتسال دفاع مقدس در محل فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدونحسنونددر این نشست اظهار داشت:جشنواره تئاترلاله‌هایسرخ نیازمندخرد جمعیو فعالیت گروهی برای معرفیظرفیت‌هایفرهنگی و معنوی شهرستان و حوزه دفاع مقدس استچراکهاین جشنواره، فرصتی مناسب به جهت پیوند هنر وارزش‌های اسلامی و انقلابی ما است.

جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ عامل دلگرمی هنرمندان استان خوزستان است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره بهاینکهجشنواره تئاتر لاله‌های سرخ عامل دلگرمی هنرمندان استان خوزستان است،ادامه داد:هنرمندان برای حضور در جشنواره تئاترلاله‌هایسرخ و تلاش در عرصه هنر نیازمند دلگرمی هستند و باید هنرمندان برای حضور در این حوزه و فرهنگ تشویق شوند.

ویبابیاناینکهشرایط برای برگزاری هرچهبهتراین مراسم در شهرستان و کشور با برنامهریزیفراهم گردد،گفت:اطلاعرسانیبرگزاری جشنواره تئاترلاله‌هایسرخ باید به بهترین شکل و با استفاده از تمامظرفیت‌هاانجام و این ظرفیت فرهنگی با تمام توان معرفی شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به همین جهتبا خلاقیت و برنامهریزیو ساختار مداری باید به دنبال برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سطح استان و کشور و به میزبانی شهرستان اندیمشک، باشیم و ظرفیت هنر را برای رشد و اننقالپیام دفاع مقدسموردتوجهقرار دهیم.

حسنوندبیان کرد: میهمانان ملی و استانی و جدول برگزاری جشنواره تئاترلاله‌هایسرخ اندیمشک ازهماکنونمشخص و از ظرفیتاداره‌هایارشاد وآموزشوپرورششهرستان وسدهایدز و کرخه و مجموعه قلعه مختار وسالن‌هاینمایش شهرستان برای برگزاری و اسکان میهمانان و شرکت در این جشنواره ملی استفاده گردد.

ظرفیت فرهنگی و هنری اندیمشک در تمام استان خوزستان خاص و بی نظیر است

محمدجوروندنیز در این نشست گفـت:ظرفیت فرهنگی و هنری اندیمشک در تمام استان خوزستان خاص وبینظیراست و طبق آمار موجود،همواره هنرمندان این شهرستان درجشنواره‌هاورقابت‌هایمختلف داخلی ومنطقه‌ایعناوین گسترده‌ایرا کسب و حضوریفعال در اینعرصه‌هاداشته‌اند.

ویبابیاناینکهجشنواره تئاترلاله‌هایسرخ،یکی ازظرفیت‌هایمهم شهرستان اندیمشک است افزود:جشنواره تئاترلاله‌هایسرخ رشد و گسترشقابلتوجهیداشته و در طول سال‌هایاخیر از سطح شهرستان بهمنطقه‌ایو در حال حاضر به یکجشنواره ملی تبدیل شدهاست و باید بهبرگزاریبینالمللیجشنواره تئاترلاله‌هایسرخ توجه و اقدام کرد.

مدیرکلفرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانادامه داد:باپیگیری‌هایصورت گرفته،اقدامات لازم برای برگزاری هفته فرهنگی به مناسبت حماسه مردم اندیمشکچهارمآذر به اجرا رسیده وبهزودیو با برگزاریآیین‌هایویژه فرهنگی و هنری به بهترین شکل ممکن به آن توجه کرد.

وی با اشاره بهاینکه برگزاری جشنواره تئاترلاله‌هایسرخآنهمبهصورتدوسالانهو توقف در برگزاری آن آسیب بزرگی به این جشنواره بود،گفت: باید بیش از گذشته نسبت به برگزاری این جشنوارهتوجه کنیم و سعی بر تشویق و برگزاری هرچهبهترآن بهعنوان یکرویداد مهم فرهنگی داشته باشیم.

جورند بیان کرد:تلاش‌هاو حساسیت نماینده مردم اندیمشک در ارتباط با برگزاری جشنواره تئاترلاله‌هایسرخ شایستهقدردانیاست و باید تلاش کرد این جشنواره به بهترینشکل ممکن و معرفی شود و هنرمندان برای اجرای نمایش های یان جشنواره باید در تمامبخش‌هایشهری اندیمشک حضور و پیام آن را منتقل کنند.

هنر و فرهنگ اندیمشک نیازمند یک توجه ویژه است

ارمغانبهداروندنیز در نشست برگزاریبیستوسومینجشنواره تئاترلاله‌های سرخ گفت:متاسفانهدر طولسال‌هایاخیر، نگاه مناسبی به تئاتر شهرستان و ظرفیت فرهنگی اندیمشک نشد وآنچهکه باید در حوزه فرهنگی شهرستان به اجرامی‌رسیدو نیازهای هنر اندیمشک،انجامنشدهاست.

مدیرعاملانجمن هنرهای نمایشی کشور عنوان کرد: تئاتر و فرهنگ و بیان مشکلات و طرحبایدهاونبایدهابا توجه به ظرفیت گسترده شهرستان اندیمشک در حوزه فرهنگ و تئاتر، باید جدی گرفته وحمایت‌هایلازم در این جهت انجام شود و زمینه برای اجرای آثار فرهنگی کارآمد و مفید در شهرستان اندیمشک فراهم گردد.

محمدصادقکریمی کیا نیز در این جلسه بیان کرد: جشنواره تئاترلاله‌هایسرخ اندیمشکیکفرصت معنوی و فرهنگی برای تمام استان خوزستان است و باید به این جشنواره در قالب استان و کشور نگاه کرد و به این جشنواره بهیکعنوانیک رویداد مهم کشوری توجه داشت.

مدیرکلاموراجتماعیو فرهنگی استانداری خوزستان ادامه داد: شهرستان اندیمشک باید با تمام ظرفیت و توان آماده برگزاری این جشنواره باشد و این جشنواره شهرستان و ظرفیت‌هایمختلف فرهنگی و هنری استان را به بهترین شکل معرفی کند و عامل تقویت فرهنگ خوزستان و هنرمندان استان باشد.

جشنواره تئاترلاله‌هایسرخبهصورتملی و با حضور هنرمندان برتر کشور برگزار می‌شود

پیمان جهانگیری نیزدر نشست هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک گفت:فلسفه برگزاری جشنواره تئاتر لاله های سرخ زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس است و معرفی حماسه های مردم و مقاومت آنان در برابر حمله های دشمن به مرزهای معنوی و اعتقادی ما است.

فرماندار شهرستان اندیمشک بیان کرد:تمهیدات لازم در ارتباط با برگزاری هر چه باشکوه ترجشنواره تئاتر لاله های سرخ در شهرستان اندیمشکاندیشده شده است و بابسیج خدمات مورد نیاز این جشنواره ،مشکلی برای برگزاریجشنواره تئاتر لاله های سرخدر شهرستان وجود ندارد.

علی بازگیر نیز در این نشست عنوان کرد:بیست و سومین جشنواره تئاتر لاله های سرخ آذر ماه امسال و برای اولین بار به صورت ملی و کشوری برگزار می شود و هنرمندان سرتاسر کشور به میزبانی شهرستان اندیمشک آثار هنری ونمایشیخود را اجرا می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ادامه داد: بیش از این جشنواره لاله های سرخ با حضور هنرمندان و گروه های نمایشی 12 استان زاگرس نشین برگزار می شد و حال با پیگیری های صورت گرفته، امکان حضور و معرفی بهتر آثار نمایشی کشور در موضوع دفاع مقدس و حماسه های رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل و مقاومت مردم در این شکوه عظمت جاودان در کشورفراهم می شود.

گزارش ازمحمد امین جمشیدی

انتهای پیام/

R41468/P1486/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • (تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری