Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-08@22:48:21 GMT

عکس تیمی میلان با دوربین 360 درجه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۱۹۵۵

عکس تیمی میلان با دوربین 360 درجه



+0 -0 sn_facebook sn_googleplus sn_telegram sn_viber sn_whatsapp sn_whatsapp sn_whatsapp


تصاویر برگزیده اختتامیه پانزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی عکس های مسابقه نشنال جغرافیک‎ جشنواره بین‌المللی غدیر در نجف اشرف آتش سوزی در مدرسه اسلامی کوالالامپور‎
تعداد نظرات: 0 منتشر نشده: 0 ارسال نظر نام: ایمیل:
کد جدید

نظر: ارسال لغو آخرین اخبار ویژه ماجرای حصر سران فتنه به روایت جانشین سازمان اطلاعات سپاه
آمار و اطلاعات : حاضرین آنلاین : ۴,۶۳۵ نفر تعداد کل اخبار : ۸۲۱,۲۲۸ مورد صفحه اولدرباره ماارتباط با ماآب و هواپیوندهاآرشیواوقات شرعیپربازدیدهانسخه موبایلRSS صفحه اولدرباره ماارتباط با ماآب و هواپیوندهاآرشیواوقات شرعیپربازدیدهانسخه موبایلRSS

rssinstagram googleplus facebook telegram

© تمامی حقوق این سایت برای بی‌باک‌نیوز محفوظ است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم

مدافع پیشین استقلال گفت: با تلاشی که از بازیکنان و همینطور شور و اشتیاقی که در بین هواداران استقلال وجود داشت، قهرمانی را حس کردم. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی قشنگی بود و هر دو تیم تلاش‌شان را کردند. حساسیت‌ها، بازی را خراب نکرد و هیجان خوبی داشت. بازیکنان استقلال با تمام وجودشان جنگیدند و این مسئله خیلی مهم بود. در سه، چهار هفته گذشته اشاره کردم که بازیکنان به خاطر هواداران تلاش بیشتری داشته باشند و در دیدار با ذوب‌آهن مزدشان را گرفتند. برگشت به بازی و جبران گل خورده شخصیت تیمی و بازیکنان استقلال را نشان داد.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

وی در مورد تأثیرگذاری جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو در استقلال تصریح کرد: در اینکه کیفیت بلانکو و ماشاریپوف خوب است، شکی نیست اما هر بازیکن خارجی که می‌آید باید کیفیت بالایی داشته باشد. این دو بازیکن در تیمی هستند و در جایی بازی می‌کنند که می‌توانند بیشترین گل را بزنند، آنها پشت مهاجم یا مهاجم هستند و به همین خاطر شانس گلزنی زیادی دارند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به 4 هفته پایانی باقی مانده برای شاگردان جواد نکونام یادآور شد: بازیکنان باید تمرکز داشته و دنبال عملکرد خودشان باشند. اینکه دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشند، کار درستی نیست. اگر کارمان را درست انجام دهیم قطعاً برنده خواهیم بود. با تلاشی که بازیکنان داشتند و شور و اشتیاقی که بین هواداران بود، قهرمانی استقلال را حس کردم. زمانی که تیم یک بر صفر عقب بود، قاطع گفتم 2 بر یک می‌بریم. وقتی استقلال گل دوم را زد، اطرافیانم با تعجب نگاهم می‌کردند. قرار بود به استادیوم بروم ولی به خاطر کسالتی که داشتم نتوانستم بروم ولی بازی بعدی حتماً به ورزشگاه می‌روم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • ادین ترزیچ: شاگردانم هنوز گیج هستند و باور نکردند که چه کار بزرگی انجام داده‌اند
  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز