Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-30@10:37:59 GMT

نمایش توانایی اسکنر 1250g در خواندن بارکدهای مخدوش

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۲۱۶۳

نمایش توانایی اسکنر 1250g در خواندن بارکدهای مخدوش



+0 -0 sn_facebook sn_googleplus sn_telegram sn_viber sn_whatsapp sn_whatsapp sn_whatsapp


تصاویر برگزیده اختتامیه پانزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی عکس های مسابقه نشنال جغرافیک‎ جشنواره بین‌المللی غدیر در نجف اشرف آتش سوزی در مدرسه اسلامی کوالالامپور‎
تعداد نظرات: 0 منتشر نشده: 0 ارسال نظر نام: ایمیل:
کد جدید

نظر: ارسال لغو آخرین اخبار ویژه ماجرای حصر سران فتنه به روایت جانشین سازمان اطلاعات سپاه
آمار و اطلاعات : حاضرین آنلاین : ۴,۵۰۱ نفر تعداد کل اخبار : ۸۲۱,۲۳۳ مورد صفحه اولدرباره ماارتباط با ماآب و هواپیوندهاآرشیواوقات شرعیپربازدیدهانسخه موبایلRSS صفحه اولدرباره ماارتباط با ماآب و هواپیوندهاآرشیواوقات شرعیپربازدیدهانسخه موبایلRSS

rssinstagram googleplus facebook telegram

© تمامی حقوق این سایت برای بی‌باک‌نیوز محفوظ است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ روبروی این تیم به میدان خواهد رفت و هواداران و فوتبال‌دوستان امیدوار هستند که یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل این مسابقات را تماشا کند.

این بازی در حال برگزار خواهد شد که هواداران و بازیکنان رئال مادرید در روزهای گذشته با توجه به نتایج چند فصل اخیر برابر بایرن مونیخ که در اکثر موارد با پیروزی این تیم همراه بوده کری‌های بسیاری برای تیم حریف خوانده‌اند.

و این بار نوبت به راموس رسیده است که یکی از جذاب‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین تقابل‌های دو تیم را در صفحه اینستاگرامش یادآوری کند، دیداری به یاد ماندنی که با گلزنی او و سود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان و کسب دهمین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها همراه بود.

رئال مادرید که در آن زمان هم کارلو آنجلوتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت در سال ۲۰۱۴ در نیمه نهایی روبروی بایرن به میدان رفت و موفق شد این تیم را که در آن زمان تحت هدایت پپ گواردیولا بود با چهار گل از سر راه بردارد و راموس با انتشار پستی مربوط به آن زمان به شیوه خودش برای بایرن کری خواند.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است