Web Analytics Made Easy - Statcounter


بندرترکمن – هفته دوازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن با شرکت ۴۴ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، در هفته دوازدهم این رقابت‌ها عصر جمعه ۴۴ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفت دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله با امتیاز هندیکاپ به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یاسر جرجانی با اسب نازیلا زودتر از خط پایان گذشت و نورمحمد بهادر با اسب تیرپا یزدانی و آرمین آق آتابای با قوش قانت به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا ۶ امتیازی به مسافت هزار متر بود که رامین قهرمانی با اسب زیبای گنبد عنوان اول را به دست آورد و نورمحمد بهادر با اسب اوزان و یاسر جرجانی با اسب گلسا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب خان یلمه موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب آرشا و آرمین آق آتابای با اسب کاپیتان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله و هشت تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که جواد آچاک با اسب اورلیا زودتر از خط پایان عبور کرد و نورمحمد بهادر با اسب نیو کارناوال و آرمین آق آتابای با اسب تاوالیزا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون دو ساله و هشت تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب سلطان صحرا نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و ابراهیم قره داشلی با اسب ریحان گل و آرمین آق آتابای با اسب تای سوران نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله با امتیاز هندیکاپ به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آق اویلی بشگرد با اسب مه وش به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب قلیچ بابا و جواد آچاک با اسب هیدروژن به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های تروبرد داخلی دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب بیوتی فلای نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و جواد آچاک با اسب پامادور و آرمین آق آتابای با اسب براون استار به ترتیب دوم و سوم شدند.

نورمحمد بهادر بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته دوازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، نورمحمد بهادر با کسب سه مقام نخست و سه مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، جواد آچاک موفق به کسب یک مقام نخست، یک مقام دوم و یک مقام سوم شد، آق اویلی بشگرد یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کرد، یاسر جرجانی موفق به کسب یک مقام نخست و یک مقام سوم شد و رامین قهرمانی یک مقام نخست به دست آورد.

لازم به ذکر است؛ رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن جمعه ۳۱ شهریورماه با برگزاری هفته قهرمانی در مجموعه سوارکاری این شهرستان به پایان می‌رسد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

بنابر گزارش ایسنا، از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات،‌ موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روزهای پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبرها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیداهای آنان در بهارستان، ‌انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تنها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیداهای هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تنها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900135

دیگر خبرها

  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد