Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی با استفاده از ظرفیت جهان اسلام را از توطئه‌های دشمنان بر علیه امت اسلام برشمرد. آفتاب‌‌نیوز : هفتمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هدف شناسایی و معرفی فرماندهان، مسئولان و مدیران برتر حوزه نمایندگی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا، اعضای هیات رییسه نمایندگی، معاونان و جمعی از فرماندهان و مدیران برگزیده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در سالن همایش شهید محلاتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار محمد شیرازی در این مراسم از اشراف به عنوان دریچه‌ای برای نگاه به عملکرد فرماندهان و مدیران نام برد و گفت: خوشبختانه امروز با ظرفیت‌های زیادی که در مجموعه نیروهای مسلح وجود دارد روند رو به رشدی آغاز شده که باید با تلاش مضاعف آن را به سطح مطلوب برسانیم.
رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تجارب ارزنده مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در موضوعات مختلف از جمله ارتقای معنویت کارکنان، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی اظهار داشت: این تجربیات ارزشمند امروز در اختیار سایر نیروهای مسلح به عنوان الگویی اثربخش قرار گرفته و حتی در محیط جامعه نیز می‌توان از آنها بهره جست.
شیرازی راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی با استفاده از ظرفیت جهان اسلام را از توطئه‌های دشمنان برعلیه امت اسلام برشمرد و تصریح کرد: به رغم تمامی توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان در ارائه تصویری خشن از اسلام و اقدمات گسترده‌ای که با بکارگیری تمامی ابزار، ظرفیت‌ها و روش‌‌ها برعلیه جبهه مقاومت بکارگرفته‌اند، سپاه با حمایت و حضور مستشاری خود در یاری رساندن به جبهه مقاومت موجب سربلندی و افتخارآفرینی ایران اسلامی در دنیا شد.
وی در پایان بهره‌گیری از ظرفیت غنی دوران دفاع مقدس را از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا توصیف و خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور کار مهمی است که امروز توانسته موج عظیمی را در میان ملت ایجاد کند و سپاه زمینه حضور مردم در صحنه‌های دوران دفاع مقدس را فراهم کرده است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد