Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی صدای آمریکا، ژنرال جوزف وتل -- فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) -- ضمن تأکید بر استفاده از فضای مجازی و تکیه بر جنگ سایبری علیه ایران گفت واشنگتن قصد دارد با اتخاذ رویکری تهاجمی‌تر در فضای مجازی با نفوذ تهران مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژنرال جوزف وتل افزود تقریباً تمام فعالیت آنها (ایرانی‌ها) در جایی است که به آن منطقه خاکستری می‌گوییم، فضایی میان رقابت معمولی بین المللی و درگیری مسلحانه که مستعد عملیات سایبری است.

وی ادامه داد: در سنتکام سرگرم بررسی راه‌هایی برای رقابت در منطقه خاکستری هستیم. ایران به مانند روسیه بر رسانه‌های اجتماعی تمرکز کرده و نتیجه تلاش خود را در عرصه بین المللی دیده است.

وتل گفت: توانایی ایران برای استفاده از فضای مجازی با هدف انتقال و انتشار پیامشان، جنبه کلیدی است که باید با آن مقابله کرد.

فرمانده سنتکام گفت باور دارم به زودی شرایط برای تقویت اقدامات ضد عملیات سایبری ایران، روسیه و چین در منطقه فراهم خواهد شد.

وتل تصمیم ماه گذشته ترامپ برای ارتقای جایگاه فرماندهی سایبری آمریکا را «بسیار سودمند» توصیف کرد و گفت این مهم به ارتش آمریکا کمک می‌کند نیازش به وارد کرد عناصر سایبری در تقریباً هر عملیات معمولی را عادی سازی کند.

سنتکام مسئول عملیات نظامی آمریکا در بیست کشور جهان از مصر تا پاکستان است.

انتهای پیام/

رویکرد تهاجمی آمریکا علیه ایران در فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی