Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@00:02:14 GMT

گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 3 - استقلال خوزستان 0

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۲۹۰۳

خبرگزاري آريا - تيم ذوب آهن در نيمه دوم هم با گل آغاز کرد و مرتضي تبريزي موفق شد گل دوم خودش و سوم تيمش را به ثمر برساند.
به گزارش "ورزش سه"، تيم فوتبال ذوب آهن با اميرقلعه نويي هنوز به ثبات لازم دست پيدا نکرده؛ آنها از 5 هفته گذشته خود يک پيروزي، سه تساوي و يک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده اند و با تساوي در هفته پنجم مقابل صنعت نفت آبادان به هفته ششم و ديدار خانگي برابر استقال خوزستان رسيده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان در تعطيلات ليگ در جام حذفي هم به ميدان رفتند که يک شکست غيرمنتظره مقابل فجرسپاسي تجربه کردند و از جام حذفي که تبحر زيادي در آن دارند کنار رفتند. در سوي ديگر استقلال خوزستان 5 امتيازي است و در رده 13 ام قرار گرفته است. البته آبي پوشان خوزستاني در جام حذفي با يک پيروزي آسان و پر گل کار خود را مقابل تيم مغان اردبيل شروع کردند و با انگيزه زيادي ميهمان ذوب آهن شده اند.
با گزارش زنده اين ديدار همراه "ورزش سه" باشيد.
ذوب آهن اصفهان – استقلال خوزستان / ساعت 19:45 – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
داور: جواد رحيم زاده – سعيد علي نژاديان – جعفر مهاجر – علي صفايي – ناظر: محمدعلي فروغي.

ترکيب ذوب آهن:
رشد مظاهري- وحيد محمدزاده، جورجي ولسياني، مهدي مهدي پور، محمدرضا حسيني، احسان پهلوان، مرتضي تبريزي، علي حمام، اسماعيل شريفات، سيد محمد ستاري و حميد بوحمدان.
سرمربي: اميرقلعه نويي
ترکيب استقلال خوزستان:
وحيد شيخ ويسي، رضا مرادي، عقيل کعبي، ميثم دورقي، حکيم نصاري، فريد کريمي، رضا کرملاچعب، جونيور ماريني، عليرضا زندوي، ابوالفضل علايي و سابا تاوادزه.
سرمربي: عبدالله ويسي
اخطار
ابوالفضل علايي(32) از استقلال خوزستان
شرح گل ها
1-0 ( ذوب آهن): در دقيقه 13 ارسال بلند بازيکنان ذوب آهن در محوطه جريمه با حسيني رسيد و پس از اشتباهي که مدافع تيم استقلال خوزستان داشت، توپ به تبريزي رسيد و مهاجم سبزپوشان موفق شد در موقعيتي مناسب زگل اول خودش در اين فصل و تيمش در اين ديدار را به ثمر برساند.
2-0 (ذوب آهن): در دقيقه 30 ارسال مهدي مهدي پور از سمت چپ خط دفاعي استقلال خوزستان با ضربه سر مقتدرانه محمدرضا حسيني که روي گل اول هم تاثيرگذار بود به گل دوم سبزپوشان اصفهاني تبديل شد.

شرح بازي
سبزپوشان اصفهاني اين ديدار را تهاجمي آغاز کردند و در همان دقايق ابتدايي هم روي نفوذ احسان پهلوان در موقعيت خوبي براي گلزني قرار گرفتند. سبزپوشان که شرايط خوبي در اين ديدار داشتند، با دخالت حسيني و ضربه تبريزي خيلي زود به گل رسيدند. در ادامه باز هم توپ و ميدان در اختيار شاگردان قلعه نويي بود و اينبار خود حسيني روي ارسال مهدي پور از روي نقطه کرنر گل دوم بازي را در دقيقه 30 به ثمر رساند. پس از دريافت گل دوم آبي پوشان خوزستاني براي جبران گل هاي خورده پيش کشيدند و بازي کمي متعادل تر در 15 دقيقه پاياني دنبال شد. حکيم نصاري در وقت هاي تلف شده مي توانست گل اول تيمش را به ثمر برساند ولي واکنش مظاهري مانع شد تا نيمه اول با پيروزي 2 بر صفر ذوب آهن حاتمه يابد.
دقايق حساس
دقيقه 3: بازيکنان ذوب آهن با نفوذ از سمت راست دفاعي استقلال خوزستان و پاس کات بکي که ارسال کردند، حسيني را در موقعيت خوبي قرار دادند و ضربه اين بازيکن هم با فاصله کمي از بالاي دروازه راهي بيرون شد.
دقيقه 16: شوت بازيکنان استقلال خوزستان از پشت محوطه جريمه در دستان رشيد مظاهري قرار گرفت.
دقيقه 18: ارسال مهدي پور از روي نقطه کرنر با ضربه حسني به شکلي خطرناک راهي اوت شد.
دقيقه 21: ضربه اسماعيل شريفات از پشت محوطه جريمه باقدرت اما بي دقت به بيرون رفت.
دقيقه 25: ارسال پهلوان با ضربه بي دقت شريفات راه به جايي پيدا نکرد.
دقيقه 29: شوت خطرناک اسماعيل شريفات از پشت محوطه جريمه به دورازه شيخ ويسي زده شد که اين گلر با نوک انگشتانش توپ را راهي کرنر کرد. در برگشت سبزپوشان روي همين کرنر به گل رسيدند.
دقيقه 32: شوت سرکش بازيکنان ذوب آهن با فاصله از کنار دروازه راهي اوت شد.
دقيقه 38: جورجي ولسياني مدافع تيم ذوب آهن در آستانه باز کردن دروازه خودي از پشت محوطه جريمه بود که مظاهري با واکنش به موقع توپ را به کرنر فرستاد.
دقيقه 44: اشتباه شيخ ويسي و مدافع استقلال خوزستان مي رفت تا کار دست استقلال خوزستان بدهد و سومين گل را هم ذوب آهني به ثمر برسانند.
دقيقه 45: شوت تاوادزه از پشت محوطه جريمه با جايگيري خوب مظاهري به راحتي در دستانش قرار گرفت.
دقيقه 45+3: تيم استقلال خوزستان روي خطاي بوحمدان چسبيده به محوطه جريمه صاحب موقعيت گلزني شد ولي ضربه پر قدرت و خوب حکيم نصاري را رشيد مظاهري به زيبايي دفع کرد. در برگشت بازيکنان استقلال خوزستان موقعيت خوبي داشتند ولي داور مسابقه سوت پايان بازي را به صدا درآورد که اعتراض بازيکنان تيم ميهمان را در پي داشت.
دقيقه 50: ارسال بازيکنان ذوب آهن از سمت راست با واکنش مدافعين ذوب آهن به کرنر فرستاده شد. در برگشت ولسياني مدافع گرجي ذوب آهن با ضربه اي خطرناک دروازه شيخ ويسي را تهديد کرد.

در حاشيه
* در دقيقه 21 مرتضي تبريزي در موقعيت مناسبي با دروازه بان حريف تک به تک شد که کمک داور دوم آفسايد اعلام کرد. در تصاوير تلويزيوني صحنه مشکوک بود.
* تمرکز حملات ذوب آهن از سمت راست خط دفاعي استقلال خوزستان است.
* علي حمام مدافع راست ذوب آهن لنگ لنگان به کار ادامه مي دهد و ربيع عطايا براي گرم کردن از روي نيمکت بلند شده است.
* دو دقيقه وقت تلف شده براي اين ديدار در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون، کمیته انضباطی اعلام کرد:  در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره قابل اجرا و قطعی است.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها